Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pisang Coklat Azie Kitchen

Sy peminat resipi kak azie yg sgt malatopz sebelum ni saya buat cupcake pisang ikot resepi kak azie. Boleh klik di sini dan di sini.

Pin Di Cakes

Setiap kali masak memang sangat banyak pisangnya.

Resepi kek pisang coklat azie kitchen. Tapi kami terus potong dan terus makan kerana kebetulan boy dan mia ada di rumah. Sebelum kita masuk bab resepi kita sembang bab semasa berkaitan audio perbualan yang tengah hot diperkatakan sekarang. Sinopsis drama best 2020.

Kek pisang ni pon sokmo buat. Hihihi antara food blogger pilihan saya selain blog cik mat gebu dan kak yatie memories. Resepi blog kk azie kitchen memang terbaik.

Kek pelangi kukus resepi azie kitchen via. Tapi resepi di bawah adalah untuk satu adunan sahaja ya. Jadi untuk elakkan pembaziran saya membuat kek pisang dengan resepi baru.

1 cawan gula halus. Macam mcam dah saya cuba. Resepi kek pisang moist gebu sedap mudah blend aje.

Resepi ini memang a keeper recipe kek nyer sangat lembap dan lebih sedap lepas sehari. Satu hari 4 biji anak saya makan. Gebu dan lembap sesuai dengan citarasa saya untuk sekeping kek pisang.

Kek pisang akan lebih moist dan sedap lepas sehari. Saya terus sediakan untuk 3 adunan. Jika ditanya pendapat saya saya lebih suka kek pisang dari resepi yang saya guna sebelum ini.

Cuti deepavali nnt nak buat coklat kek resepi kak azie pulak. Nanti kannn kot korang dah pandai lagi rajin korang wajib try kek coklat moist ni lak tau. Tak sampai pun 15 minit dah siap untuk dibakar.

Resepi kek batik lembut azie duniaku. 1 cawan minyak jagung. 2 hari dah abis.

Kali ini saya menggunakan 2 adunan dengan menggandakan bahan yang digunakan. Cara cara buat resepi kek pisang hanya guna spatula ni. Lagi pun sangat mudah kerana hanya perlu dikisar menggunakan blender sahaja.

Kek pisang hari ini telah lama disediakan tapi kerana mendahulukan catatan perjalanan kami ke bangkok dengan kawan kawan alumni bekas penghuni kolej ketiga universiti malaya jadi entri ini agak lama tertangguh. Kek coklat lembut kukus chef zubaidah via. Bahan resepi kek pisang.

1 1 2 cawan tepung gandum 1 sudu teh baking powder 1 sudu teh soda bikarbonat 1 sudu teh esen vanilla. 1 sudu teh perisa pisang boleh tak nak letak. Paling suka muffin chocolate chip tu.

Selalu sy kurangkan gula je. Cuma menggunakan 4 5 biji pisang yang seberat 600 gram untuk satu adunan. Dah jadi peberet raniakusayang skrg.

Ok daaaa nina nak ngadap kek pisang sedap moist gebu ni ngan kopi o kaw. 5 biji pisang dan dilecek. Dah tonton ker drama trending sekarang ni.

Bila confirm saja kawan baik saya sue nak datang ke rumah saya terus mencari resepi sesuai untuk menghabiskan baki pisang yang ada. Terjumpa resepi kek pisang mudah yang mana bahan bahan nya sangat simple dan penyediaannya juga sangat mudah. Sbb special utk anak.

Pin On Cakes

Pin On Fanpage Recipes Malaysia

Azie Kitchen Kuih Keria Resep Masakan Malaysia Resep Masakan Resep Makanan

Azie Kitchen Best Moist Chocolate Cake Ever Lagi Kue Cokelat Resep Kue Coklat Memanggang Kue

Azie Kitchen Moist Butter Cake Kegemaran Azie Resep Makanan Penutup Memanggang Kue Kue Lezat

Pin On Kek Pisang Lembab Dan Lembut

Pin On Pandan Cake

Pin On Cake Recipes

Pin By Haslinda On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Cake Recipes Snack Cake

Recipes Today Apam Pisang Coklat Resep Makanan Resep Kue Coklat Coklat

Pin Di Sweet Baking

Kuih Bakar Istimewa Azie Kitchen Yang Paling Sedap Asian Desserts Malaysian Dessert Food

Pin Di Azie Kitche

Azie Kitchen Super Easy Rich Chocolate Chips Muffin Chocolate Chip Muffins Keping Coklat Makanan

Pin On Cookies

Pin On Recepi Melayu

Pin On Cooking

Pin On Oh Sweet

Sambal Sotong Oleh Azie Kitchen Bahan Bahan 10 Ekor Sotong 20 Biji Cili Kering 10 Ulas Bawang Merah 6 Ulas Malaysian Food Desserts Hazelnut Cake Fruity Cake


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pisang Coklat Azie Kitchen"