Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble Jelita Che Nom

Jangan marah ya tuan punya resepi. Daripada kek yang sederhana sehingga kek yang mewah sedap dan cantik tentunya.

Brownies Kedut Superrr Sedap By Che Nom Youtube

Resepi dari azlina ina thanks let s try baking kek marble jelita bahan bahan 200 gm tepung naik sendiri 150 gm butter dicairkan 6 biji telur gred a 150 gm gula kastor 1 sudu besar ovalette 1 4 cawan susu segar 3 sudu besar susu pekat.

Resepi kek marble jelita che nom. Lain kali memang boleh guna resepi ini lagi untuk membuat kek marble atau kek mentega. 25 resepi kek untuk dicuba. Tuang dalam adunan dan loreklah sesuka hati.

Kalau buat kek marble bahagikan adunan kepada beberapa bahagian dan warnakan mengikut warna yang disukai. Resepi brownies kedut yang di adaptasi dari seorang baker handal daripada norway iaitu manuela kjeilen tetapi che nom ubah sedikit kek batik sedap resipi kek batik sejak dari zaman che nom sekolah ramai kawan dan saudara suka membuatnya. Pelbagai macam resepi kek kami adakan untuk anda.

Maaf la first video ni agak kelam kabut. Bismillah jom cuba resepi kek mable jelita versi che nom sangat mudah bagi newbie seperti saya. Hi semua kek marble jelita yang menjadi kegilaan ramai sekarang ni memang che nom agak lambat share resepi ni dengan anda semua sebabnya che nom ambil masa.

Doakan saya supaya. Hi semua hasil permintaan ramai maka che nom dengan ini nak share resepi kek bukan tornado versi che nom. Resepi kek yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di facebook ini sangat sayang sekali jika anda lewatkan.

Resepi kek marble jelita bahan bahan 8 inci 250 gram unsalted butter 150 gram gula kastor 4 biji telur saiz b 240 gram tepung kek 1 tspn baking powder 60 ml. Kek marble trio ini telah dicuba oleh ramai orang dan alhamdulillah komen semua positif. Kek marble jelita viral senang cantik dan sedap ooo okay akhirnya cik ain tunaikan permintaan u guys.

Dan juga buat kuih atau kek serta kudapan. Selepas ini anda tak perlu bersusah payah beli di kedai lagi. Hari ini saya kongsikan resepi kek marble jelita yang tengah trending.

Bukan apa che mat sendiri dulu masa mula berjinak2 bikin kek tak pernah ubah apa2. Kalau setakat nak tukar perisa tu tak jadi masalah. Kek tetap naik dengan gebunya dan sangat moist.

Resipi kek marble jelita kek ini dah lama dah viral tapi sally tak pernah teringin nak cuba buat cuma kebelakangan ni rajin pula nak baking tapi malas nak buat kek yang ada krim nak kek yang senang je macam marble cake butter cake orange cake macam tu la kek yang kalau kita nak minum petang pekena dengan kopi ke teh o memang kena. Bila anda buat kek kena ikut sukatan yang betul dan jangan pandai2 ubah kecuali anda memang dah pakar. Kek bukan tornado viral.

Nanti kita buat kelas lain untuk corak bunga ros and so on k.

Resep Jelita Cake Kek Jelita Youtube

Cake Marble Jelita Bolu Jelita 3 Telur Anti Gagal Youtube

Moist And Fluffy Milk Cake Basic And Simple Recipe Youtube In 2020 Milk Cake Easy Meals Recipes

Kek Bukan Tornado Viral Tutorial Gerenti Jadi Youtube

Bahan Rahsia Untuk Kek Marble Yang Sedap Lembut Dan Lembap Youtube

Kek Marble Jelita Edisi Niaga Youtube

White Chocolate Peanut By Nayla Pay Resep Resep Makanan Penutup Makanan Makanan Minuman

Pin Di Manisan Kue2 Hidngn Mlyu

Almond London Makanan Ringan Manis Kue Kering Mentega Makanan

Blueberry Cheesecake Tanpa Bakar Sedap Taraf Hotel 5 Star Youtube

Pin Di Recipes

Kek Marble Jelita Gebu Gebas Sukatan Cawan Dan Gram Mydapur Panas Youtube

Kek Butter Marble Pelangi Edisi Niaga Youtube

Brownies Kedut Superrr Sedap By Che Nom Youtube

Kek Marble Cantik Gebu Sedapp Marblecake Kekpelangi Youtube

Assalamualaikum Pasti Sekarang Ramai Kaum Ibu Tak Menang Tangan Sibuk Dengan Persiapan Raya Yang Bakal M Makanan Kue Kering Makanan Dan Minuman

Resipi Marble Butter Cake Rainbow Version Cuba Resipi Che Nom Sallysamsaiman Com

Pin Di Cheesecake

Brownies Kedut Superrr Sedap By Che Nom Youtube Makanan Memanggang Kue Brownies


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble Jelita Che Nom"