Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Simple Kukus

Berbalik pada resepi kek buah kukus yang telah saya cuba. Resepi pertama di sini adalah resepi yang asalnya dari chef zubaidah chepa yang telah dicuba oleh ramai blogger dan resepi kedua adalah resepi yang saya pelajari dari kak leen kakak ipar saya sendiri di sini.

Pin Di Cakes

Gula pasir 3 butir telur ayam dan 1 sb ovelatte minyak masak dan 1 2 cawan susu cair pastikan sukatan untuk kedua bahan ini tidak dilebihkan pewarna hijau apple separuh penutup dan perisa pandan 1 penutup besar tepung gandum.

Resepi kek simple kukus. Hahaha sebelum melalut lebih jauh. 2 cawan tepung gandum diayak 1sk baking powder diayak 1sk soda birkabonat diayak 1 2 cawan minyak masak minyak jagung bahan a 4 biji telur saya guna gread c. Kacau milo dalam air panas sehingga milo sebati barulah masukkan semua bahan a ke dalam periuk dan panaskan beserta kacau atas api tak perlu mendidih tapi biar sebati sahaja sejukkan.

Resepi kek mudah dan simple untuk dipelajari dan memasak. Lihat juga resipi resipi untuk kek kukus marble pisang tanduk. Simple dan senang sukatan cawan.

1 mug minyak masak 1 mug susu cair 1 mug susu pekat 1 mug serbuk koko 1 2 mug gula pasir dikisar halus dulu 4 biji telur gred a b 1 1 2 sudu teh baking powder 1 1 2 sudu. 1 cawan milo 1 2 cawan gula pasir 1 cawan susu pekat 1 cawan minyak jagung 1 cawan air panas 1. Bahan bahan resepi kek milo kukus.

Kalau telur besa 3 biji pun dah ok 1 2. Resepi kek coklat kukus imej via facebook resepi kek coklat kukus yang viral lagi mudah dan sedap. Resepi kek oren kukus simple bahan bahan.

65 resipi yang mudah dan sedap untuk kek kukus daripada komuniti memasak terbesar di dunia. Kek gula hangus ini sangat sesuai dimakan sebagai dessert ataupun untuk menjamu tetamu ataupun untuk anda bawa sebagai sajian ke rumah sedara. Saya mar ikhlas nak ucap terima atas perkongsian resepi nih.

Hai korang hari ini kita nak share satu resepi kek kukus sandwish lapis jem yang sangat mudah. Kek kukus pelangi yang lembut dan lembab isnin 9 september 2013 kek kukus pelangi yang lembut dan lembab azie 9 09 2013 chocolate kek resepi chef nor zailina ini saya ambik di sini. Cara buat kek asas.

Resepi kek coklat kukus image via facebook bahan bahan. Sila tengok perkongsian resepi daripada rodiah amir di facebook. Jangan sampai org ingat kita tak pandai masak kek.

Resepi kek gula hangus kukus atau biasanya disebut kek sarang semut. Jangan lupa share dengan kawan kawan ye. Ramai orang yang berjaya buat kek coklat kukus lembut resepi ini.

Salam maaf siapa nama empunya bw blogger.

Pin On Resipi

Pin On Cake Recipes

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin Di Selected Cakes

Pin On Cakes

Pin On Recipes To Cook

Pin On Cake

Pin On Recepi Melayu

Pin Di Traditional Kuih

Pin On Resepi Kek

Pin On Cake

Pin On Aneka Resepi Roti

Pin On Lovely Cakes Collection Steamed Method

Pin On Sponge

Pin Di Cakes

Pin On Selected Cakes

Pin On Recipes

Pin On Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Simple Kukus"