Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Azie Kitchen

Lihat juga resipi resipi untuk kek coklat kit kat. Actually kakak saya pernah try buat kek coklat lembap secara bakar dengan menggunakan resepi ni tapi resultnya kek jadi mampat.

Pin On Resipi Ana

Tapi kami terus potong dan terus makan kerana kebetulan boy dan mia ada di rumah.

Resepi kek coklat moist azie kitchen. Masih terbayang bayang keenakannya sehingga saya tak mampu mengawal selera. 1 sudu teh soda bikarbonat. Assalam kak saya peminat setia blog kak saya banyak kali cuba resepi akak semuanya menjadi mohon halalkn resepi yg saya ambil dari blok akak tanpa kebenaran sebarkn resepi pd ahli keluarga tak sabar rasanye nak cuba resepi kek coklat ni harap akak halalkn resepi yg akak berikn moga byk lg resepi tazkirah yg dapat akak kongsikn utk kebaikn bersama terima kasih byk2 kak.

Kalau nak resepi kek coklat versi bakar boleh tengok resepinya disini. Boleh juga jika dibakar pada suhu 180c untuk bakar seperti biasa. 1 sudu teh baking powder.

Kek pisang akan lebih moist dan sedap lepas sehari. So saya tak recommend resepi ni untuk dibakar. Apa yang menarik bila ditulis resepi ni boleh buat kek untuk berniaga.

Tapi macam yatie tulis tak salah mencuba lain lain resepi juga. Panaskan oven pada suhu 150c untuk membakar secara perlahan slow baking. Bila melihat bahan bahan yang digunakan dalam resepi ini sangat mudah saya terus menyalin resepi ke dalam ipad dan bercadang untuk cuba membuatnya sendiri kemudiannya.

1 sudu teh esen vanilla. Kek itu mestilah agak lembab lembab baru sedap pada selera saya. 1 cawan air mendidih boleh letak 1 sudu kecil coffee nescafe.

Best moist chocolate cake ever oleh. 147 resipi yang mudah dan sedap untuk kek coklat daripada komuniti memasak terbesar di dunia. Kalau sebelum ini saya mempunyai a keeper recipe untuk kek coklat versi bakar yang ini pula boleh dijadikan a keeper recipe untuk kek coklat versi kukus pula.

Masukkan ke dalam blender. Klik di sini untuk melihat resepi the best moist ever chocolate cake yang saya biasa guna sebelum ini dan akan selalu digunakan di masa hadapan. Kisar sampai putih cara memasak.

Saya memang suka makan kek terutama kek yang plain macam kek butter atau kek marble. 2 cawan tepung gandum 2 cawan gula pasir 3 4 cawan serbuk koko hershey s 2 sudu kecil soda bikarbonat 1 sudu kecil baking powder opsyenal 2 biji telur saiz a 1 sudu kecil garam 1 cawan buttermilk 1 cawan mazola vege oil 1 1 2 sudu kecil vanilla extract. Jika ditanya pendapat saya saya lebih suka kek pisang dari resepi yang saya guna sebelum ini.

Ianya memang menghasilkan kek coklat yang sangat menepati selera saya. 1 1 2 sudu kecil vanilla extract. Untuk resepi ni tak sesuai dibakar.

1 cawan mazola vege oil.

Pin On Manisan Kue2 Hidngn Mlyu

Azie Kitchen Best Moist Chocolate Cake Ever Lagi Kue Cokelat Resep Kue Kue

Pin On Cakes

Azie Kitchen Moist Butter Cake Kegemaran Azie Resep Makanan Penutup Memanggang Kue Kue Lezat

Pin Di Awesome Baking Inspirations

Pin On Recepies

Pin On Yummy Resepitotry

Azie Kitchen Best Moist Chocolate Cake Ever Lagi Best Moist Chocolate Cake Moist Chocolate Cake Chocolate Cake

Pin On I Wanted To Try

Pin On Home Baking

Azie Kitchen Best Moist Chocolate Cake Ever Best Moist Chocolate Cake Moist Chocolate Cake Cupcake Cakes

Pin Di Recipe

Pin On Kek

Pin Di Sweet Baking

Moist Butter Cake Azie Kitchen Kue Lezat Resep Kue Coklat Resep Makanan Penutup

Simplify Responsive Blogger Template Cake Recipes Sinhala Cake Recipe Using Cake Flour Easy Butter Cake Recipe

Pin Di Cakes

Pin On Kek Kukus

Pin By Alaieboy On Cook Cake Recipes Food And Drink Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Azie Kitchen"