Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Icing Kek Hari Jadi

Saya menyediakan kek red velvet untuk sesi makan makan hari ini di pejabat sempena meraikan hari jadi sahabat saya nani. Bahan bahan untuk icing krim kek 1 sudu teh perasa esen 1 sudu teh pewarna 250g marjerin 250g mentega 200g gula aising 1 2 cawan air sejuk cara membuat ici.

Seperti Yang Di Janjikan Hari Ini Ita Ingin Kongsikan Satu Lagi Resepi Yang Boleh Di Jadikan Ibu Duit Di Kalangan Kue Keju Pudding Desserts Hidangan Penutup

1 sudu teh perasa esen 1 sudu teh pewarna.

Resepi icing kek hari jadi. Ada yang buat acara makan makan syukuran dan bagi hadiah. Sampai rumah dah hampir pukul 8 malam lepas solat terus bakar kek dan buat frosting. Resepi nie nina dapat dari owner kedai kek.

Punya lah baik hati beliau nak berkongsi ngan nina resepi yang digunakan di kedai kek nya. Apa apa pun selamat hari jadi nani. Akak pun dah tak pasti mana yg tersedap huhu.

Hari jadi ialah hari yang berharga kepada sebahagian orang. Pukul lama sikit sampai gebu letak perisa atau emulco nanti jadi sedap. Pakej nie dihasilkan atas permintaan ramai pembeli pakej bun.

Saya pun dah pernah terrrr janji. Kalau guna yg readymade kat kedai tu pun ok je kalau dah campur cheese mesti sedap february 13 2017 at 4 51 pm. Cuz hari hari pun cinta mekar dalam hati.

Kebanyakan resipi kek span di sini mudah. Sambil sambil itu saya juga menyediakan kuih seri muka delima untuk dibawa ke pejabat bersama dengan kek rainbow ini. Hari nie nina nak share resepi butter cake yang paling simple dan juga cream icing yang paling mudah tapi sedap.

Video resepi 13 kek harijadi dan dekorasi paling menawan. Untuk sambut hari jadi tidaklah lengkap apabila tiada kek. Ramai yang bertanya cara untuk membuat icing atau krim kek.

Kek keju jepun ini juga sesuai untuk dijadikan kek hari jadi tak perlu hias banyak pun taburkan gula ising atau tepung gandum je dekat atas tu. Jom cuba buat ye. Oleh kerana itu kami kongsikan resepi kek menarik untuk sambut hari jadi.

Bahan bahan untuk icing krim kek. Kami berikan anda resepi kek span vanilla umum kita tahu lapisan kek ini adalah lapisan asas untuk kek hari jadi seperti kek cheesecake layer atau dilapisi dengan buttercream untuk dijadikan kek hari jadi dengan pelbagai hiasan serta tema yang sesuai kek pengantin di hari bahagia daripada setingkat kepada bertingkat tingkat dan sebagainya. Anda akan belajar bermacam kek harijadi kek pertuangan dan boleh dibuat kek kahwin juga.

Atas permintaan ramai admin dah sedia cara untuk membuatnya. Icing atau krim pada kek ibarat perempuan dengan solekan hehehe tanpa solekan ia kurang menarik. Sempena hari jadi saya tahun ini saya menyediakan sendiri kek harijadi untuk dibawa ke pejabat bagi meraikannya bersama kawan kawan.

Oleh kerana saya mendapat tahu hanya di saat terakhir jadi kami hanya sempat membuat hiasan yang simple sahaja. Siap decorate dah tengah malam jadi gambar pun tak berapa cantik. Hiaskan dengan sedikit strawberi atau apa apa buahan yang anda suka dan kemudian siap.

Frosting byk membantu kesedapan kek. Alhamdulillah siap juga akhirnya pakej resepi 13 kek harijadi dan dekorasi. Pelbagai jenis acara dibuat sempena sambut hari jadi.

Resepi kek keju jepun yang simple dan menjimatkan sesuai dijadikan kek hari jadi.

Pin On Resepi

Pin Di Cake

Pin On Agar Agar Resepi

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin Di Resipi Kek

Pin On Sponge

Pin On Masak

Pin On Cake Deco Tips

Pin Di Cheesecake

Pin On Cake

Pin On Cakes

Pin On Asian Delights

If You Find It A Challenging To Use A Spatula To Smoothly Ice A Buttercream Cake You Can A Cake Decorating For Beginners Frosting Recipes Cake Decorating Tips

Pin On Resepi Kek

Pin On Kek Hari Jadi

Pin Di Resepi Pelbagai

Pin On Kek Hari Jadi

Fresh Cream Cake Recipes Cake Recepies Resep Cake

Pin On Fantastic Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Icing Kek Hari Jadi"