Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Milo 3 Bahan

Sebabnya nak membuat bukan susah mana pun. Masukkan milo dan gaul rata.

Pin On Cooking

Resipi sedap dan mudah untuk kek kukus milo 3 bahan.

Resepi kek milo 3 bahan. Resepi kek milo viral. 2 masukkan ke dalam loyang dan bakar pada suhu 180c selama 45 minit. By pentadbir no comments.

Tapi sebelum korang cuba buat kek milo 3 bahan ni apa kata korang layan dulu video yang saya kongsikan kat atas ni untuk melihat cara membuatnya dan lihat hasil kek milo 3 bahan ni. Masukkan ke dalam loyang dan bakar pada suhu 180c selama 45 minit. Ramai yang bising bising cakap dalam tempoh rmo ni kena berjimat cermat.

Posted on march 28 2020. Satukan semua bahan dan pukul mixer selama 3 minit. Siapa yang rasa nak mewah sikit boleh letak buat.

Kukus bakar mahupun derhaka. Ada yang rajin improvise sampai jadi 3 versi. Resepi kek milo kukus 3 bahan je get link.

Sambil tu jom subscribe youtube channel buat orang lapo untuk mendapatkan resepi terbaru dan boleh tengok video menarik dan best kat situ dan jangan lupa untuk follow dan like facebook kami okay. Tak yah beli kat luar lah selain boleh sahut perintah kerajaan kita boleh berjimat jugak. Angkat dan sedia untuk dinikmati.

Satukan kesemua bahan dan pukul mixer selama 3 minit. Sape yang x cuba lagi boleh try resepi kopi dalgona sedap. Resipi kek milo 3 bahan pada 8 5 2020 jumlah.

Bahan bahan 4 biji telur ayam 2 cawan milo 2 sudu makan susu pekat manis. Kredit resipi foto. Sbb resepi kek milo kukus nie guna 3 bahan je tau.

Dalam kita berada di tempoh kuarantin. Klik sini untuk rujukan. Cara buat kek milo 3 bahan.

Anda juga boleh cuba resipi ni. 2 sudu makan susu pekat. Cara buat kek milo kukus guna 3 bahan tak sampai sejam dah siap.

169 hits resepi kek milo 3 bahan alhamdulillah jadi 2 cwan milo4 biji telur2 sb susu pekatsemua diblander dn kukus 1jam ramai yang tanya tutup x masa kukus kek tuu yer cikza tutup dgn penutup mangkuk kaca tuu x bgi air menitik atas adunan disebabkan. Sara vee via mahn. Tiba tiba tekak ni rasa macam nak makan kek.

Tambah pula bila keluarga dan anak anak memang jenis suka makan maka bersemangatlah si ibu nak turun ke dapur menunjukkan kehebatan. 1 kg milo 250g mentega 1 tin susu 10 biji telur oreo inti buang langkah langkah. Hari tu kan viral dengan kopi dalgona.

Masukkan telur satu per satu. Bila sudah berada di rumah dalam tempoh yang lama bermacam macam jenis menu yang ingin dicuba. Resipi asalnya cuma guna dua bahan saja iaitu milo dan telur.

Tuang adunan ke dalam loyang dan susunkan lapisan biskut oreo. Kreatif tak kreatifnya resepi ini boleh jadi menu petang yang enak mahupun sarapan pagi yang menyelerakan. Resipi ini tidak menggunakan tepung.

Apa lagi tengok bahan semua ada haaaa lets go. Resepi kek kukus milo 3 bahan. Then lepas tu viral plak kek milo kukus.

Bakar pada suhu 140 c selama 45 minit. Pukul butter dan susu. Haaa siapa yang craving nak makan kek boleh try kek kukus milo 3 bahan ni.

Bosan sangat duduk rumah tak tahu nak buat apa. Sejak dua menjak ni resipi kek milo viral betul di kalangan suri rumah mahupun mr. Kredit resipi gambar.

3 angkat dan sedia untuk dinikmati. Sbb viral sangat hari tu siap ada kek dalgona lagi tau haha.

Pin On Cakes

Pin On Recepi Lyna K

Pin Di Kue

Chocolate Cake 3 Bahan Lock Down Cake Tanpa Telur Tanpa Oven Tanpa Mixer Youtube In 2020 Dessert Recipes Chocolate Cake Desserts

Pin On Cake

Pin On Kek Milo 3 Bahan

Oreo Cheese Cake 3 Bahan Youtube Oreo Cheesecake Oreo Cheesecake

Pin On Kek

Pin On Recipe

Pin On Kek Lapis Idola

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Recepi Melayu

Pin On Cookie Recipes

Pin Di Baking

Pin Di Kek Milo

Pin Di Resipi Makanan

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin Di Resepi Kek


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Milo 3 Bahan"