Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Pisang Moist

Jadi saya gunakan pisang ni untuk membuat resepi kek pisang coklat kayangan atas permintaan ramai. Kredit resipi dan gambar.

Pin Di Sweet Baking

Azhafizah mn monday september 28 2020 5 11 00 pm.

Resepi kek coklat pisang moist. Resipi kek coklat moist sedap gebu kurang manis. Baru letak gula butter dan buttermilk. Saya tidak menggunakan telur dalam resepi ni walaupun tidak menggunakan telur kek ni tetap gebu gebas tau.

Jika tiada pisang berangan juga sesuai sebagai ganti untuk membuat kek ni. Kek coklat lapis cheese sedap lembap memikat selera. Tak mengapalahkan yang penting saling berkongsi resepi mana tau ada yang ingin cuba membuatnya.

Bila sebut kek coklat pasti terbayang rasanya yang manis. Tambah pisang dan lenyekkan hingga hancur. Tapi resepi kek pisang coklat moist cara rahmatbaha ni kenalah ikut sukatan dan kaedah yang betul.

Resepi dan cara nak buat pun mudah yang amat. Kata tuan punya resepi ini rushdi lazim kek pisang coklat yang dinamakan kek pishang cekelat cluster kayangan ini sedap sangat dan moist giler. Untuk minum petang ni apa kata mencuba resepi kek pisang coklat sebagai pelengkap hidangan.

November 23 2020. Baru masukkan dalam bekas. Found in food resepi.

Kek ini sudah lama saya buat dan baru hari ini di masukkan ke blog kerana saya kurang berpuashati dengan mutu gambar yang di ambil hanya memakai handphone. Ditambah pula dengan topping coklat menambahkan lagi kemanisan yang sedia ada. 80 gram coklat chip 30 gram walnut dalam resepi ini tak pakai tapi kalau letakkan lagi sedap di bahagian topping bersama coklat chip cara buat resepi kek pisang coklat sedap.

Viral di fb hingga dapat 12 ribu share. Kek milo moist mudah aje memang super lembab kaya rasa coklat. Irdina monday september 21 2020 1 57 00 pm.

Netty ah hiyer may 6 2020. Saya gunakan buttermilk iaitu campuran susu segar dengan cuka dalam resepi ni. Mesti jadi lebih.

Godak pakai senduk pun takde hal. Nampak sedap babe. Bagi anda yang nak cuba buat kek coklat mpoist yang kurang manis.

Cairkan butter dengan panaskan sekejap. Boleh juga beli buttermilk. Sedapnya kek pisang coklat kluster kayangan ni.

Walaupun gambar kek ini kurang jelas rasanya. Resepi kek pisang coklat moist godek pakai senduk pun takde hal. Barulah menjadi kek pisang coklat moist kau orang nanti.

Pin Di Baking

Pin Di Kek Pisang Lembab Dan Lembut

Pin On Kek

Pin On Recepi Melayu

Pin On Foods

Pin By Shahariah Ibrahim On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Cake Recipes Snack Cake

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin Di Kek

Pin On Banana

Pin On Kek Coklat Super Moist

Muffin Pisang Coklat Chip Cupcake Cakes Cooking Muffin

Pin On Resepi Kek

Pin On Recipes To Cook

Pin On Kek

Pin On Recipes

Pin On Sajian Dapur Bonda

Pin On Resepi Kek

Pin On Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Pisang Moist"