Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Cawan Kukus

Mencari resepi kek cawan kukus. 1 cawan serbuk koko tak kisah jenama apa pun 1 cawan gula pasir.

Pin On Cooking

Assalamualaikum saya ingin berkongsi resepi kek yang paling ringkas dan anak anak suka iaitu kek batik biskut marie.

Resepi kek coklat cawan kukus. Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan senang kan. Campurkan semua bahan bahan a ke dalam sebuah periuk. Contoh gambar kek cawan coklat kukus tanpa hiasan.

Coklat chip atau apa apa hiasan yang menarik untuk kek cawan coklat. Sebenarnya banyak resepi buat cup cake coklat kukus ni kalau ikut resepi kek coklat kukus moist yang saya kongsikan ini boleh juga bezanya kali ini kita guna cup atau bekas kecil untuk kukus dan tidak menggunakan loyang takde masalah punya insha allah. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya.

Belajar buat cup cake untuk perniagaan. Tidak dinafikan rupa kek cawan yang comel pasti membuatkan sesiapa sahaja tertarik untuk menikmatinya terutamanya golongan kanak kanak. Kacau semua bahan bahan itu di atas api secara perlahan lahan hingga gula hancur.

Kiranya daku dan suami ni lebih suka makan kek kukus daripada jenis kek yang di bakar. Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai. Sedap kek ni dan.

Tak perlu risau apa apa masukkan dalam bekas lepas tu kukus ja selama 60 minit dengan api sederhana bila dah masak nanti terhasilah kek coklat moist lembab sebab dengan cara kukus wap air yang membantu melembabkan kek. Cara cara membuat kek cawan coklat kukus. Berikut kami senaraikan 10 resepi kek cawan kukus untuk anda cuba.

Cara menyediakannya juga ada berbagai. 1 cawan susu cair. Resepi mudah kek coklat kukus lembap ikut sukatan cawan senang cepat dan sedap lain orang lain citarasa dan bagi daku dan suami kami lebih prefer kek yang lembap daripada jenis kek yang agak kering.

Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap. 1 cawan minyak masak. Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai.

Crunch nut cornflakes kerangupannya yang jelas terasa. Jangan sampai bahan bahan ini menjadi mendidih. Kek coklat cawan kukus mudah kek coklat paling senang just blend n kukus siap.

Rendang pedas perak memang sedap. Anda tercari cari resepi kek cawan kukus yang mudah untuk dicuba. Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni.

Ayam kicap pedas madu karipoley petai guna dada ayam dan tambah sedikit petai bertambah sedap. Waslm sis alhamdulillah syukur kerana resepi kek ini menjadi untuk puan sedap pulak tu saya pun ada cuba resepi coklat kukus yang lain pun still suka akan resepi yang ini sebab moist manis dan rasa coklat dia ngam kat tekak semoga sis juga dapat kongsi resepi ini dengan orang lain supaya amal jariah resei ini berpanjangan aamin. Kek kukus coklat lembab mudah dan menjadi.

Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat.

Pin On Home Baking

Pin On Cooking

Pin On Recepi Melayu

Pin On Kek Coklat Super Moist

Pin On Nurul Dessert

Steamed Style Chocolate Cheese Chocolate Chocolate Cheese Moist Cakes

Pin Di Resepi Sadapppp

Pin Di Bake Cook

Pin Di Cooking

Pin On Food Drink That I Love

Pin On Kek Coklat Milo Yang Moist Dan Sedap

Pin Di Kek Coklat

Pin On Home Made Cooking

Pin Di Recipes To Cook

Pin On Steamed Cakes

Pin On Cake Recipes

Pin Di Selected Cakes

Pin Di Chocolate

Pin Di Cake Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Cawan Kukus"