Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Cheese Leleh Azlina Ina

Cik rose sendiri tergoda bila gambar gambar kek padle pop tu lalu lalang di timeline facebook. Namun kali ini bukan sekadar kek coklat yang biasa.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Bunyi pun dah sedap kan.

Resepi kek coklat cheese leleh azlina ina. Kek dah sejuk boleh lah tuang keatas kek dengan rata. Blend kesemua bahan sehingga sebati. Dah ramai orang cuba resepi dia siap boleh buat business kek dan biskut lagi tau.

Resepi kek padle pop viral azlina ina kek viral. Resipi kek cheese leleh vanila by azlina ina pada 11 2 2019 jumlah. Sebab resepi dia senang sedap and konfirm menjadi.

Niat nak berdiet pun terbatal apabila anda menikmati kek ini. Kita cuba pula gabungan coklat yang moist dengan cheese yang melting dalam mulut ini memang. Bahan bahan cheese leleh 1 tiub tartura cheese 1 2 cawan susu pekat 200ml susu cair cara cara 1.

Resepi kek pelangi azlina ina nastarz via. Bagi fot those yan x cuba lagi resepi azlina ina anda memang rugi. Alahai sweetnya warna pastel yang menghiasi kek tu.

Gabungan kek coklat lembut dan cheese dicampur bersama kepingan hancur biskut oreo memang sangat padu setiap kali suapan. 1523 hits jom kita tengok apakah bahan dan cara cara membuat kek cheese leleh vanila resipi dan cara membuatnya daripada sifu azlina ina bahan bahan kek cheese leleh vanila5 biji telur1 cawan gula kastor1 sudu besar ovalate1 sudu kecil serbuk vanila. Nak buat tak pandai.

Untuk hiasan boleh parut keju cheddar hancurkan kek lebihan dan tabur di atas kek. Kek ni dah banyak jenis yang viral lagi lagi yang bertopping cheese atau bertopping coklat yang menggiurkan. Kek coklat viral ini sangat moist dan gebu ditambah pula dengan topping coklat yang meleleh dan bersusu.

Heboh sana sini orang bercerita mengenai kek yang disaluti cheese yang mewah dan berwarna warni. See more ideas about recipes cake recipes food. Kalau dekat dah lama order.

Jadi jom apa kata kita cuba buat oreo melt cheese leleh viral ni resepi perkongsian oleh azlina ina. Kek coklat kukus moist cheese leleh viral resepi azlina ina memandangkan post saya berkenaan dengan kek coklat moist antara entri yang mendapat views melebihi 1 juta saya ingin kongsikan pula kali ini kalau ada kalangan readers yang mahu mencuba kek coklat moist dengan cheese yang melimpah yayy. Kek yg melonjak kan nama azlina ina kek yg jd anak sulung kek yg jd kegilaan xpernah cukup di semua kiosk dan kek yg rasa nya sgt unik dan jd rebutan taster untuk bos2 petrol pump mmg kami bg rasa pandan ni dan dr 300 petrol pump 157 petrol pump berjaya tembus dek kerana rasa anak sulung mak ni.

Oct 17 2020 explore sentuhan bonda s board resepi azlina ina followed by 379 people on pinterest. So sape2 yang nak cuba resepi azlina ina boleh tengok kat bwah nie admin dah tolong listkan untuk uols selamat mencuba.

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Yummy Resepitotry

Coklat Cheese Lava Cake Recipes Asian Cake Pastry Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin By Vgya Ramesh On Azlina Ina Recipes Cake Recipes Mousse Cake Recipe Cake Receipe

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Chocolate Moist Snow Cheese Cake Yummy Cakes Moist Cakes Food

Pin On Airtangan Azlina Ina

Nutella Cheesecake Nutella Cheesecake Food Cake Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Resepi Kek

Pin On Airtangan Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Cheese Leleh Azlina Ina"