Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Kukus

Ini adalah resepi kek cawan kukus yang paling ringkas semestinya boleh dicuba oleh mereka yang baru membuat kek cawan versi kukus. 120g tepung gandum 2 sudu besar serbuk koko wajib cuba.

Pin Di Selected Cakes

2 cawan tepung gandum.

Resepi kek kukus. Lepas ni ramai la yang cuba resepi kek mudah dan sedap sukatan cawan ini. Tahniah semoga usaha berterusan untuk. Ayak tepung dan.

Ain naim 14 september 2014 11 23. Resepi kek pandan kukus ini telah dikongsikan oleh rose rosnah rosnah di facebook dan telah mendapat perkongsian ramai. 1 2 cawan minyak jagung biasa.

Resepi kek milo kukus. Sudu kecil serbuk penaik. Ianya lebih menarik dan disukai kerana pilihan warna yang berbeza dengan kek lapis umumnya yang berwarna pink putih.

Resepi kek kukus pelangi mudah adalah salah satu yang amat dicari selepas sebagai kek yang satu kerana ini sangat bagus dan mempunyai tekstur yang sangat lembut dan gebu. 2 cawan tepung gandum 3 sudu besar tepung jagung 2 cawan santan pekat 1 sudu kecil garam. Jadi tidak hairanlah dari resep kukus pelangi yang kekok yang lembut dan lazat ditanyakan oleh banyak orang.

Kalau telur besa 3 biji pun dah ok 1 2 cawan gula saya kurangkan sebab susu pekat dah manis 1 2 cawan susu pekat 1 2 cawan oren sunquick 1sb ovalete 1sk esen vanilla. 1 kotak kecil 1 cawan susu segar. 2 gelas milo 4 biji telur 2 sudu besar susu pekat manis kalau suka manis boleh letak lebih lagi.

Mari kita cuba resepi yang simple ini. Resepi kek pandan kukus. Unknown 10 oktober 2014 13 46.

1 tin susu cair 1 cawan santan cair 1 cawan gula pasir 2. 1 1 2 cawan tepung 1 2 cawan gula 4 sudu besar serbuk koko 1 sudu kecil soda penaik 1 2 sudu kecil garam 1 2 sudu kecil serbuk kayu manis 1 4 sudu kecil serbuk penaik double acting. Saya br jumpa blog ni tq atas resepi ni.

2 cawan tepung gandum diayak 1sk baking powder diayak 1sk soda birkabonat diayak 1 2 cawan minyak masak minyak jagung. Harus cuba petang nt. Saya sedang kukus kek ni saya tak pandai masak kek selalu bantat haha.

Lihat juga resipi resipi untuk kek kukus marble pisang tanduk. 1 2 cawan susu pekat. Panaskan dapur steamer sehingga mendidih.

Resepi ini dikongsikan oleh nor salwani yacob di laman facebook. 1 sudu soda bikarbonat. Resepi brownies asli bahan bahan untuk membuat brownies original 450g dark compound chocolate 150g butter 4 biji telur 180g gula perang 1sudu teh esen vanilla wajib cuba.

Resepi brownies kedut ayakkan. Masukkan adunan tadi ke dalam acuan atau gelas ikut selera dan masukkkan ke dalam steamer lebih kurang satu. Resepi kek oren kukus simple.

Bahan a 4 biji telur saya guna gread c. 65 resipi yang mudah dan sedap untuk kek kukus daripada komuniti memasak terbesar di dunia. Resepi kek coklat kukus guna periuk nasi.

Tp saye suke cube hihi. Resepi kek lapis kukus yang dikongsikan oleh cik pooja di laman facebook ini mendapat sambutan ramai. Resepi biskut nutella brownies cara cara untuk membuat brownies original kukus dark compound choclate bersama butter whisk telur.

1 sudu perasa pandan. Campurkan dan blend semua bahan sehingga adunan rata. 1 sudu besar ovalet.

Dah suruh husband beli seri kaya hehe tq atas resipi ni pn. Anda jangan pelik sekiranya kek coklat kukus boleh dihasilkan dengan periuk nasi. Bagi anda yang berminat untuk membuat kek kukus pelangi lembut gebu dan sedap kami telah membuat resepi kek kukus.

Pin On Resepi

Pin On Recepi Melayu

Pin On Paradise Of Food

Pin On Recipe

Pin On Kek Kukus

Pin On Cakery

Pin On Cakes

Pin On Resepi Kek Biskut

Pin On Kek Kukus

Pin On Recipe

Pin On Recipes

Pin Di Cakes

Pin On Kek Lapis

Pin Di Cakes

Pin On Kek

Pin On Cake Recipes

Bahulu Kukus Cake Baking Recipes Cake Recipes Cake Receipe

Kek Kukus Buah Buahan Versi Basah Loyang 10x10 In Sumbangan Diana Resepi Asal Sila Rujuk Sini Bahan Bahannya 500 G Tepu Kek Kukus Cake Recip

Pin On Recipes To Cook


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Kukus"