Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Butter Coklat Moist

Ada ke yg nak resepi kek coklat moist nii hehhehe. Bahan 1 cwn tepung gandum 1 sdk baking powder 1 sdk bikarbonat 1 cwn serbuk koko 1 cwn gula cwn susu cair cwn susu pekat 1 ketul butter cup 4 biji telur.

Pin Di Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

150g butter cair minyak.

Resepi kek butter coklat moist. Pada permulaan nina memberanikan diri dengan dunia baking ini adalah dengan kek coklat. Huk alohhhh hari jadi apanya. Kek mentega butter cake bahan bahan.

Dan nina dah try pelbagai versi kek coklat. Sesiapa sahaja yang minat baking tentu ingin mencuba resepi yang ingin dikongsikan ini. Dia nak kek gmbr angry bird tp camno aku nak buat.

Hanya 6 bahan utama diperlukan. Cara buat susu cair susu pekat gula butter cup di masak hingga butter cup cair. Jauh lg bkn 11 nak oittt.

Jangan kata kek kalau boleh semua benda nak letak topping coklat. Pernah tak time happy happy nak baking kek coklat tetiba rasa fed up sebab buat topping tak jadi kalau korang tak pernah rasa macam tu memang bestlah kan lain pulak bagi saya ada sekali ke beberapa kali saya buat topping tapi masih ada yang tak memuaskan hati kejap coklat rasa pahit kejap coklat cair sangat pulak tu belum lagi part nak buat double boiler karang tertanya tanya udah ke. Jom layan kek coklat moist takdak teloq caracikdyg.

Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya. Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Ini kerana rasanya yang moist berminyak dan keharuman menteganya telah sebati dengan tepung.

100g gula kastor gula perang 30g serbuk koko. Resipi kek coklat moist paling sedap. Sesiapa yang membuat kek ini tentu tak menyesal.

Tp aku penuhi gak le permintaan dia. Paling best kalau keknya itu lembap dan lembut seperti resepi kek coklat kukus moist yang disaluti topping coklat aduh. Dia angguk je.

Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai. Kek ini sangat lembut wangi dan yang paling penting sedap. Akak share di sni ye.

150g susu coklat dutch lady. Macam macam resepi kek coklat ada. Dari yang kukus moist bakar dan tak lupa juga yang tak menjadi pun pernah.

Last2 aku ckp aku buatkan kek apa2 jelah ekk. Kek mentega merupakan sejenis kek yang amat lazat dan boleh dipotong ketika masih panas. Namun terdapat juga mereka yang lebih suka ianya disimpan beberapa hari sebelum dimakan.

Moist butter cake adalah sejenis kek yang sangat sedap dan senang di buat. Kek coklat moist semalam pas abis masak2 lauk kat dapur si apis dtg kat aku tanya aku leh tak buatkan dia kek hari jadi. 14 resepi topping coklat yang sedap untuk kek biskut brownies atau donat topping coklat memang menjadi kegemaran.

Resepi kek coklat moist resepi yang pasti menjadi kegemaran keluarga anda sesuai untuk dihidangkan pada majlis harijadi dan dihari raya. Jom layan kek coklat moist takdak teloq caracikdyg.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Simple Cake

Pin On Resepi Kek

Pin Di Resep Kue

Pin On Recipes

Pin Di Recipes To Cook

Pin On Yummy

Pin On Projek Untuk Merasakan

Pin On Yummy Resepitotry

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Recipes To Cook

Pin Di Cakes Muffins

Blog Personal Berkongsi Tentang Affiliate Marketer Resepi Mudah Parenting Education Dan Motivasi Marble Cake Resep Nutella Makanan

Pin Di Selected Cakes

Pin On Recipes

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin Di Resepi Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Butter Coklat Moist"