Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek

6 resepi kek mudah tanpa telur dan butter dalam masa pkp ni hmmm agak susah sikit nak dapatkan stok telur. Next post next post.

Pin On Resepi Azlina Ina

10 resipi kek yang mudah dan boleh dihidangakn buat tetamu di hari raya korban nanti.

Resepi kek. Pelbagai macam resepi kek kami adakan untuk anda. Rugi tak cuba dari dapur 02 09 2020 0 resepi kek resipi kek marble coklat beryls lembut best. Cara buat kek asas.

Resepi kek lemon poppy seed yang sangat best. Resepi kek marble ni bolehlah dikatakan antara resepi kek legend yang ramai orang suka makan. Almond crunchy clusters yang rangup bercoklat mewah buat orang lapo view all.

Tunjuk ajar lengkap dari dapur 17 08 2020 0 resepi kek resepi cheesecake coklat ferrero rocher 0. Puding karamel sukatan cawan mudah dan sedap. Tagged kek kek labu kek mudah kek senang resepi kek post navigation previous post previous post.

25 resepi kek untuk dicuba. 1 1 2 2 cawan tepung naik sendiri 1 cawan minyak jagung 1 cawan gula kastor 1 cawan susu cair 1 biji telur 1 sudu serbuk vanilla perisa serbuk. Resepi kek yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di facebook ini sangat sayang sekali jika anda lewatkan.

Cara buat kek asas. 2 adunan kek marble coklat ini juga boleh dibahagikan kepada beberapa bahagian dan diwarnakan dengan beberapa warna berlainan jika ingin hasilkan kek marble yang berwarna warni baca di link baru. Kek yang dibuat sendiri memang sedap berbanding dengan kek yang dibeli di kedai hatta di secret recipe sekali pun tidak dapat menandingi homemade cake.

So bila dalam keadaan ni tetiba terfikir untuk mencari aneka resepi kek tanpa telur dan tanpa butter yang boleh di buat dengan mudah kat rumah. Biasalah telur kan antara bahan utama yang sering ada di setiap rumah. Daripada kek yang sederhana sehingga kek yang mewah sedap.

Hahaha janganlah pulak kata masuk bakul angkat sendiri sebab kesedapan ini adalah kerana faktor resepi bukan sebab kami yang membuatnya. Hidangan aneka kek pelbagai rasa dan rupa pastinya mengujakan tetamu yang datang beraya. Dapat pulak makan dengan teh atau kopi fuh syahdu je rasa.

Rasa lemak lemak manis vanila dan butter marjerin memang sedap kalau makan panas panas. Resepi kuih loyang best opah sapiah dengan pelbagai tips penting. 250 gram cheese 1 2 cawan susu pekat manis 1 2 cawan whipping cream putar hingga sebati kalo ikut resepi asal simpan dalam peti sejuk 10 minit curah atas kek tambah 1 4 susu cair untuk lapisan cheese jika mahu cheese.

Mana tidaknya semua yang dihidang kelihatan sedap dan memikat selera.

Pin On Resepi Kek

Pin On Cake

Pin On Resepi Kek

Pin On Haya Habibah

Pin On Cake

Pin On Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Recipes

Pin On Kek Lapis

Pin On Kek

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Cakes Muffins

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Cakes

Pin On Malaysian Delicacies

Pin On Recepi Melayu

Pin On Cakes

Pin By Norhayuzi On Recipes To Cook Cake Recipes Mango Cake Cake Recepies


Posting Komentar untuk "Resepi Kek"