Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Rainbow Kukus

Tahniah semoga usaha berterusan untuk. Kek resepi brownies kukus lembut.

Pin On Cake

Saya br jumpa blog ni tq atas resepi ni.

Resepi kek rainbow kukus. Saya catat resepi tersebut dalam buku resepi khas yang saya sudah uji masakannya selepas itu saya pun mula menguji kemampuan saya menyediakan kek coklat kukus yang moist dengan berdasarkan resepi sukatan cawan itu. Akhirnya saya temui resepi kek coklat kukus yang disediakan dengan menggunakan sukatan cawan. Saya sedang kukus kek ni saya tak pandai masak kek selalu bantat haha.

Mempunyai pelbagai lapisan warna yang membuatkan kek tersebut kelihatan menarik dan enak untuk dimakan. Kek yang lembut gebu dan lembap. Kek rainbow kek yg kalerful sungguh menarik hati.

1 sudu besar ovalet. Nak buat kek kukus pelangi yang lembut gebu dan lembab. Resepi brownies kukus lembut.

Tapi anda tak tahu nak buat. Harus cuba petang nt. Kanak kanak mesti lebih gemar.

Dari dulu lagi terasa nak mencuba buat kek pelangi nan indah ni tp asyik tak kesampaian. Dari segi membuat juga ia adalah pada memasakannya cara kek kukus pelangi yang membuat dengan cara. Resepi mini rainbow roll.

Rainbow kek ini saya mempunyai dua cara yang berbeza untuk membuat ie kek kekus rebus dan pelangi rainbow roasted. Dari segi apa apa perasaan kedua dua jenis kek pelangi boleh dikatakan hampir sama seperti mungkin lebih lazat di kukus dan bukannya dibakar. Gambar kek kukus pelangi sukatan.

Dah suruh husband beli seri kaya hehe tq atas resipi ni pn. Ini adalah resepi kek cawan kukus yang paling ringkas semestinya boleh dicuba oleh mereka yang baru membuat kek cawan versi kukus. 65 resipi yang mudah dan sedap untuk kek kukus daripada komuniti memasak terbesar di dunia.

Sudu kecil serbuk penaik. Jom ikut resepi ni senang ringkas dan cepat nak sediakan. Loyang 9 42 roll 8 biji telur a 270g gula 10g ovalette 1s k 1 2 s t serbuk vanilla 270g tepung gandum 80ml susu pekat manis 200ml minyak masak sedikit esen ros pewarna pink oren kuning hijau biru ungu.

Ain naim 14 september 2014 11 23. Pukul gula telur ovalette serbuk vanila sampai soft peak kira kira 10 minit dengan kalajuan tinggi. Kek sponge vanila kek span vanila yang simple.

Unknown 10 oktober 2014 13 46. Lihat juga resipi resipi untuk kek kukus marble pisang tanduk. Pastu plan lg nak buat time birthday si anak dara yg ke 17 tak lama lg dlm bulan jun insyaallah.

Ramai yg dah biasa dgn rainbow cake kan. Kek kukus pelangi ni antara variasi kek yang sangat menarik. Ayam grill rosemarry ayam yang di perap dengan rempah dan enak di makan dengan nasi maupun roti.

2 cawan tepung gandum. Ayak tepung dan. Agar agar hitam putih kehidupan penyejuk badan.

200 gram butter atau margarine 3 4 cawan 1 sudu besar penuh 200 gram dark cooking chocolate 3 4 cawan dark cooking choc yang disagat atau dihiris halus 170 gram tepung gandum 1 1 2 cawan diayak 30 gram serbuk koko 1 4 cawan diayak 170 gram gula pasir halus 1 2 cawan 1 sudu besar rata 4. Kek yg mendapat tempat di hati yg menengoknya disebabkan kejadiannya yg cantik tu berwarna2 dan berlapis2 spt pelangi. Tp saye suke cube hihi.

Inilah rupa cawan dan bahan bahan yang saya gunakan untuk buat kek coklat kukus. 1 kotak kecil 1 cawan susu segar. Resepi ini dikongsikan oleh nor salwani yacob di laman facebook.

Pin On Paddlepop

Resep Rainbow Cake Kukus Super Lembut Oleh Vivien Marwan Resep Kue Pelangi Resep Kue Lezat

Pin On Cakessssssss

Pin On Cakes

Pin On Yummyyummeh

P5192132ed Dessert Cake Recipes Rainbow Cake Cake Recipies

Pin On Cake Recipes

Pin On Rainbow Cakes

Pin On Cheese Lapis Kukus

Pin On Kek Lapis

Pin On Marble Cake

Pelangi Cheese Lapis Cake Recipes Layer Cake Recipes Cake Recepies

Pin On Kek

Steamed Rainbow Cake Steam Cake Recipe Rainbow Cake Rainbow Cake Recipe

Pin On Buttercake

Pinterest

Pin On Kek

Pin On Recipes

Pin On Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Rainbow Kukus"