Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble 5 Bahan

5 biji telur gred a suka pakai nutriplus 1 cawan gula halus 1sb ovalate 1 sk esen vanila 1 2 kotak kecil santan kara 2 cawan tepung self rising 1 cawan 180g butter 1 sb. Ok hari nie kita belajar buat kek marble plak.

Pin On Resepi Kek

Resipi sedap dan mudah untuk resepi kek marble susu yang lembut moist dan gebu sukatan cawan.

Resepi kek marble 5 bahan. Kek marble sudah pasti ada peminatnya tersendiri. Resipi kek marble kali ini sangat mudah guna 5 bahan sahaja sesuai lah untuk dibuat dalam waktu yang singkat tak perlu nak beli banyak bahan kan. Bagi yang minat dengan perisa keladi kena cuba resepi kek marble keladi nie.

Sedap ke kek marble bila guna 5 bahan sahaja. Ikan siakap 3 rasa ala thai salah satu favourite saya dan suami kalau beli ikan siakap mesti. Resepi kek marble ini bagi saya tekstur sudah moist lembut gebu dan sudah tentu sukatan cawan lagi.

Memahami masalah ibu ibu di musim pkp ini pn azlina ina fans cikgu masakan di internet yang cukup popular ini berkongsi resipi kek mudah untuk anda. 5 resepi kek marble susu resepi berikut adalah kek marble yang menggunakan dua jenis susu iaitu susu pekat dan susu segar. Resepi ini telah dikongsikan oleh kak iekaa dan mendapat ratusan shares dan like di facebook.

Dapat pulak makan dengan teh atau kopi fuh syahdu je rasa. Kek ini memberi rasa yang lebih. Kek marble moist gebu 5 bahan bahan2 mudah 1 cawan 1 2 majerin pakai cawan minum kopi kontot tu je tp apa2 cawan sebenar nye xkisah janji korg gune satu cawan yg sama je tuk semua sukatan ok 1 cawan susu pekat ni xmanis tawar sket sbb mak.

Resepi kek marble santan guna sukatan cawan memang terlajak gebu. Jangan pandang rendah bukan calang calang 5 jenis. Thank you kak azie for the resepi.

Resepi you semua best best. Saya dah try buat gebu lembut kek ni ada balance saya simpan satu mlm ya allah lagi sedap hehe. Resepi kek marble ni bolehlah dikatakan antara resepi kek legend yang ramai orang suka makan.

Klau uols try sekali memang lepas nie akan rasa nak makan je lagi. Resepi nie juga boleh untuk uols buat jualan sbb bahan bahan untuk buat kek marble keladi nie simple sangat. Kek marble nie perisa keladi so mmang sedap lar.

Rasa lemak lemak manis vanila dan butter marjerin memang sedap kalau makan panas panas. Resepi kek marble nie mmang moist lar. Kek ni juga ada orang panggil kek kampung kek majerin.

Kek marble moist gebu ini cukup istimewa kerana dihasilkan dengan hanya menggunakan lima bahan sahaja. Hai uolls hari ni saya nak berkongsi resepi kek marble 5 bahan dengan menggunakan sukatan cawan dan no mixer.

Pin Di Home Baking

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Marble Cake

Pin Di Cakes

Pin On Revista Reposteria

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin Di Resepi Kek

Pin On Noy Yullan

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin Di Resepi Kek

Pin On Cake

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Resepi Kek

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Resepi Kek

Pin On Resepi Cake Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble 5 Bahan"