Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Kukus Simple

Akhirnya saya pun mulai mencari resepi resepi. Saya memang sangat suka kek coklat moist atau apa aja kek yang simple macam ini.

Pin Di Resepi Kek

Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai.

Resepi kek coklat moist kukus simple. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya. Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Saya mula memberanikan diri membuat kek yang sedap ini kerana desakan dari anak anak.

Tapi saya tukar jadi 1 cawan supaya lebih mudah. Resipi kek coklat moist paling sedap. Terima kasih kepada cikgu suraya tuan punya blog untuk resepi kek coklat yang mudah dan sedap ini.

Dari yang kukus moist bakar dan tak lupa juga yang tak menjadi pun pernah. Ini adalah kek coklat ringkas ini juga boleh dibuat sepanjang hari. Anda bisa berkreasi dengan mencuba resepi kek coklat moist resepi kek coklat cheese resepi kek coklat bakar moist kukus moist.

Biasanya kalau kek coklat moist ianya dikukus sahaja. 1 sudu teh baking powder. Waslm sis alhamdulillah syukur kerana resepi kek ini menjadi untuk puan sedap pulak tu saya pun ada cuba resepi coklat kukus yang lain pun still suka akan resepi yang ini sebab moist manis dan rasa coklat dia ngam kat tekak semoga sis juga dapat kongsi resepi ini dengan orang lain supaya amal jariah resei ini berpanjangan aamin.

Macam macam resepi kek coklat ada. Dan nina dah try pelbagai versi kek coklat. Untuk menghiburkan hatinya sebaik pulang dari pejabat petang semalam saya buatkan sebiji kek coklat kegemarannya untuk di nikmati dengan keluarga dan kawan kawan.

Pada permulaan nina memberanikan diri dengan dunia baking ini adalah dengan kek coklat. Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai. Sedap dan lembut memang menjadi.

Bagi penggemar tegar kek coklat silalah cuba resipi ni. Istimewa resipi ini ia dibakar menggunakan ketuhar. Berikan kepada orang yang anda sayangi.

Saudari zuraita mohd anua ada kongsikan resipi yang dicuba dari saudari puan fara bakri. Kek ni s angat sangat moist padat dan paling special tak terlalu manis. S edapnya kek coklat moist ni.

Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan senang kan. Asalnya resepi kek coklat moist ni guna resepi 4 sudu tu. Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat.

Sesungguhnya mereka akan menyukainya dan makan meningkat tambah. Resepi kek coklat resepi kek coklat. Kali ini resepinya saya cuba selepas ambil di sini.

Resepi kek coklat moist kukus adalah resepi turun temurun dan yang paling banyak digemari khalayak ramai. Cara buat pun simple sangat sebab saya humban je semua dalam periuk. Tak perlu risau apa apa masukkan dalam bekas lepas tu kukus ja selama 60 minit dengan api sederhana bila dah masak nanti terhasilah kek coklat moist lembab sebab dengan cara kukus wap air yang membantu melembabkan kek.

Kenangan pertama kali mencuba membuat kek kukus memang menakjubkan. Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap. Resepi kek coklat moist paling mudah sedap.

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Food Drink That I Love

Pin On Recepi Melayu

Pin On Resepi Kek

Pin On Home Baking

Pin On Recipe

Pin On Resep Anak

Pin On Yummy Resepitotry

Pin On Kek

Pin On Kek Coklat Super Moist

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin Di Cake Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Acuan Biru

Pin On Projek Untuk Merasakan

Pin Di Selected Cakes

Pin Di Resep Kue

Pin On Cakes Muffins

Pin Di Recipes To Cook


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Kukus Simple"