Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Simple Resepi Kek Marble Azlina Ina

1 cawan tepung gandum. Mana2 yg nak cube silekan resepi ni cikgu gune untuk jualan mmg moist dan sedap sgt2 simple je dan mudah faham like komen share berat kek 1 5kg selepas hias loyang 8 red velvet moist azlina ina bahan2 a 200ml susu segar atau ina gune gelas 3 4 gelas 1sb cuke masakan jgn cuke getah nnt kojol.

Pin On Yummyyummeh

Hmm dikatakan kek yang sangat gebu dan lembut membuatkan saya terus ke dapur kerana amat pasti semua bahan diperlukan memang.

Simple resepi kek marble azlina ina. Beliau juga sangat suka berkongsi resepi yang viral dan semestinya aku antara peminat tegar resepi azlina ina. So sape2 yang nak cuba resepi azlina ina boleh tengok kat bwah nie admin dah tolong listkan untuk uols selamat mencuba. Untuk resepi kek marble jelita viral mudah ikuti resepi perkongsian pengguna facebook azlina ina fans yang telah mendapat sebanyak 16k shares di facebook.

3 biji telur gred a. See more ideas about ina food recipes. Ramai rakan fb yang telah mencuba resepi resepi yang dimuatkan oleh azlina ina ini dan semuanya berpuas hati.

Banyak juga resepi azlina ina ini yang telah kak noor cuba. Memang sempurna kejadiannya walaupun pertama kali cuba. 1 sudu kecil esen vanilla.

Bagi fot those yan x cuba lagi resepi azlina ina anda memang rugi. Dec 27 2019 mengumpulkan semua koleksi masakan azlina ina terdiri resepi masakan resepi kek resepi biskut dan cookies. Resepi kek marble susu sukatan cawan oleh azlina ina kali ini saya mencuba pula kek marble susu dengan sukatan cawan yang telah dikongsikan oleh azlina ina kek marble ni memang moist sedap dan tidak jemu untuk kita ulang makan alhamdulillah.

Image via azlina ina fans facebook antara bahan yang diperlukan adalah. 1 sudu besar ovalette. Cara buat kek marble gebu azlina ina.

Kek marble susu coklat ini adalah salah satu resepi yang dicuba oleh kak noor. Sebab resepi dia senang sedap and konfirm menjadi. 105gram tepung naik sendiri.

Dah ramai orang cuba resepi dia siap boleh buat business kek dan biskut lagi tau. Kek marble azlina ina. Rasanya ramai kenal cikgu azlina ina yang agak popular di facebook kerana kepakaran dia buat kuih muih dan juga kek.

Sekembali dari menghadiri majlis tahlil di rumah sidah di bandar tun hussien onn sempena pemergian beliau ke tanah suci pada 10 oktober saya hanya berehat sambil melayan layan blog dan facebook mata cepat jer terpandang kek marble yang ditayang di blog intai dapur. 1 2 cawan tepung jagung. Resepi kek marble gebu gebas tak perlu guna tepung naik sendiri pun menjadi bahan bahan.

Kek marble hasil resepi azlina ina yang dicuba blogger cik matahariku harapnya kepada readers yang berminat untuk mencuba resepi ini bolehlah cuba buat sendiri kat rumah ya kalau ikutkan banyak versi resepi kek marble yang kita boleh jumpa khasnya kalau kita google dalam internet pilihan di tangan anda banyak juga resepi azlina ina ini yang telah kak noor cuba.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Resepi Terbaik Azlina Ina Cake Recipes Savory Dessert Chocolate Cake Recipe

Pin By Norazlina Saro On Azlina Ina Recipes Cake Recipes Banana Cream Cakes Cooking Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Resepi Azlina Ina

Butter Cheese Cake Cake Baking Recipes Cake Recipes Cake Recipes Easy Homemade

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin By Cik Ma On Azlina Ina Recipies Butter Cake Cake Resepi Donut

Pin By Nur Atiqah On Food Cakes Cake Recipes Food Cooking Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin By Analisasuaib On Azlina Ina Recipies Favorite Dessert Recipes Cookie Cake Recipe Icebox Cake Recipes


Posting Komentar untuk "Simple Resepi Kek Marble Azlina Ina"