Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pisang Cheese

Bagi fot those yan x cuba lagi resepi azlina ina anda memang rugi. Anda pasti sukakan rasanya.

Pin On Resepi

Kek pisang cheese gebu 2jam biji telur ayam gred a minyak masak gula halus pisang berangan tepung gandum teh soda bikarbonat teh baking powder cream cheese.

Resepi kek pisang cheese. Saiz kek ini juga sangat bersesuaian untuk hidangan keluarga yang kecil. Goldenapron rasa kek pisang lebih sedap apabila ditambah dengan cheese masukkan adunan kek ke dalam loyang size 7 x7 yang telah dialas dengan baking paper. Resipi kek pisang homemade yang sangat sedap mudah dan sesuai disediakan untuk santapan suami dan anak anak.

Sejak dia tamat pengajian dan ada di rumah sepanjang ramadan ni bab pencuci mulut untuk iftar memang ana. Resepi kek pisang mudah topping cream cheese by aj june 02 2018 6 comments adik ika memang minat sangat bab baking membaking ni. Sebab resepi dia senang sedap and konfirm menjadi.

Kek ini sudah lama saya buat dan baru hari ini di masukkan ke blog kerana saya kurang berpuashati dengan mutu gambar yang di ambil hanya memakai handphone. Bahan bahan untuk resepi kek cheese leleh versi blender ini untuk kuantiti 3 4 orang makan dan hanya perlukan loyang saiz 6 sahaja. Oh ya ini perisa vanilla.

Berbalik pada kek pisang ini ianya memang sedap memang lembab dan secukup jer kemanisannya. Malah ia juga memang menjadi kegemaran. Tapi kami terus potong dan terus makan kerana kebetulan boy dan mia ada di rumah.

Kalau tak habis kita boleh jer simpan dalam freezer seperti mana kek yang lain. Dah ramai orang cuba resepi dia siap boleh buat business kek dan biskut lagi tau. Kek pisang antara resipi kek yang paling mudah nak buat.

Resipi sedap dan mudah untuk kek pisang cheese gebu. Pisang mempunyai banyak khasiat kaya dengan. Nak tambah perisa apa untuk.

Assalamualaikum kali ni saya nak kongsikan resepi kek pisang cheesecake selalu tengok resepi cheesecake yang sedap sedap rasa terliur pulak nak makan. Untuk minum petang ni apa kata mencuba resepi kek pisang coklat sebagai pelengkap hidangan. Tuangkan adunan d ke atas adunan.

Jika ditanya pendapat saya saya lebih suka kek pisang dari resepi yang saya guna sebelum ini. Kek pisang akan lebih moist dan sedap lepas sehari. So sape2 yang nak cuba resepi azlina ina boleh tengok kat.

So kalau nak jual or banyak gandakan sajaka kuantitinya ya.

Pin On Resepi

Pin On Butter Cheese

Pin On Nor Izan Mustapa

Pin On Banana

Pin Di Banana Cream Cake

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Selected Cakes

Pin On Resepi Kek

Pin On Foods

Apam Pisang Madu Recipes Cake Recipes Food

Azie Kitchen Kek Pisang Yang Sangat Lembab Banana Cake Recipe Cake Recipe Using Cake Flour

Pin On Cakes Steamed Cake

Pin On Cakes

Pin By Nor Aini Moha Taha On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Snack Cake Cake Recipes

Pin On Food Drink

Pin Di Kek

Pin On Cake Recipes

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal

Pin Di Selected Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pisang Cheese"