Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Karamel Kukus

Kek coklat karamel penulis resepimudah kategori kek masakan minum petang pencuci mulut kaedah masakan kukus kesukaran sederhana hasil 1 hidangan quarter 0 25 servings half 0 5 servings default 1 serving double 2 servings triple 3 servings masa penyediaan 15 minit masa memasak 1 jam jumlah masa 1 jam 15 minit. Kek coklat karamel oleh myresipi published at 25 mar 2013 12 15 pm kategori.

Pin On Resepi Kek

Masukkan bahan puding di dalam karamel.

Resepi kek coklat karamel kukus. Gabungan kek coklat moist dengan puding karamel ni memang sangat sedap dan sesuai rasanya. Bahan a 1 cawan serbuk koko tak kisah jenama apa pun 1 cawan gula pasir 1 cawan susu cair. Terima kasih kepada cikgu suraya tuan punya blog untuk resepi kek coklat yang mudah dan sedap ini.

Kek kukus coklat lembab mudah dan menjadi. Kek kukus ini disediakan oleh juita dan nana selepas makan malam. Kukus 20 minit dengan api sederhana.

Masukkan kesemua bahan kek ke dalam puding. Bahan kek 1 kotak pillsbury moist supreme cake mix atau campuran kek coklat segera pilihan anda 3 biji telur 1 3 cawan minyak 80ml 280ml air saya guna susu cair boleh lihat cara membuat kek coklat. Selain kek karamel coklat kukus ni ada beberapa lagi resepi kek coklat lain yang pernah saya kongsikan sebelum ini antaranya ialah kek coklat moist tanpa telur untuk sesiapa yang alergik telur kek hantu yang pernah menjadi viral molten chocolate cake.

Step membuat kek yang kami rasa terlengkap dan mudah faham. Resipi ringkas eksotik. Bila terpandang resepi dari chef zubaidah ini tiba tiba teringin nak makan kek coklat kerana tak sempat pun untuk makan kek yang disediakan semasa majlis makan makan di rumah kami hari.

Resepi kek coklat karamel kukus bahan bahan. Untuk membuat karamel lebih sena. Cara buat lengkap dengan tips dan teknik untuk akak dapatkan kek coklat karamel kukus yang betul betul lembap dan puas hati.

Dari segi sukatan susu dan gula kek ini sedikit manis dan boleh disesuaikan sukatannya mengikut citarasa masing masing. Kek puding karamel pelangi kukus resepi. Kek coklat karamel moist kukus kisah sedih di ibu kota part 3 kisah sedih di ibu kota part 2 october 2 july 3 april 1 january 2 2012 108 6 5.

Antara resepi yang wajib dicuba. Kek coklat karamel merupakan sejenis kek coklat kukus yang mempunyai lapisan puding karamel di atasnya namun lapisan atasnya boleh menjadi tidak sebegitu licin kerana gula.

Pin On Resipi Kek

Pin On Kek

Pin Di Layer Cake

Pin Di Kek Coklat

Pin Di Recipe

Pin On Steamed Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Kek

Pin Di Cake Recipes

Apam Karamel Coklat Snacks Dishes Asian Desserts Cooking Recipes

Pin On Recipes

Pin On Cakes Cupcakes

Pin Di Yummylicious Cakes N Brownies

Pin On Food And Drink

Pin On Cakes Muffins

Puding Roti Karamel Mudah Tetapi Sangat Sedap Daridapur Cake Decorating Tips Cake Recipes Food

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Karamel Kukus"