Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Oreo Kukus

2 bahan sahaja 1. Kek kukus oreo mengunakan dua bahan.

Pin Di Recipe

Memang berbaloi kalau buat ni.

Resepi kek oreo kukus. Resepi kek oren kali yang akan kami berikan dalam artikel resepi ini boleh dimasak dengan dua cara sama ada kukus dan juga bakar jadi anda boleh pilih mengikut selera siap video kami beri tau perisa utamanya adalah daripada pati minuman sunquick dan juga. Teringin nak makan kek yang simple dan mudah buat. Kek lapis oreo kukus kukus ayam goreng thai ayam goreng yang sgt simple blended orange cake adunan kek yang dikisar tak perlu mesin mixer nasi lobak merah lobak merah dalam nasi anak2 yang tak makan lobak tak akan perasan.

Yang pasti rasanya tidak mengecewakan. Koleksi kek lapis yang pernah aznie bt dulu. Sebenarnya tak susah pun nak membuat kek ini sendiri di rumah.

Kek lapis yang ni memang lembut. Kek kukus nie pernah tular di media sosial kerana bahan untuk menyediakan nya sangatlah mudah dan sedap. Yang paling penting mudah dan jimat bajet sebab tak sampai rm 10 pun.

Resipi sedap dan mudah untuk kek kukus lapis oreo. Dua oreo panjang sekotak susu coklat yg kecik cara memasak. Terkini resipi yang menjadi viral ialah kek oreo versi kukus pulak.

Rasanya yang lemak berkrim berkeju yang disertai dengan kerangupan biskut oreo membuatkan kita susah nak berhenti memakannya. Dah semestinya kek keju atau cheese cake merupakan antara pemanis mulut yang paling digemari oleh rakyat malaysia. Kalau dapat pula yang sejuk sejuk waktu tengah panas terik memang nikmat.

Bajet semua bawah rm10. 10 biji telur 16oz mentega 1 gelas gula halus 1 2 tin susu pekat 1 gelas tepung biskut marie 1 gelas tepung gandum 1 botol kecil horlick 1 tin kecil kaya 1 gelas kecil nestum 4 bungkus besar oreo jika nak oreo 1. Tambah pula kalau anda buat kek menggunakan bahan berasaskan oreo atau coklat boleh habis dalam sekelip mata sahaja kek tersebut.

Jom lihat cara saya menyediakan nya goldenapron minggu18 saturesepisatupohon cookpadmalaysia elaisymasak2. Resepi kek lapis oreo kukus bahan bahan. Yang ni juga dah lama aznie tak buat.

Kalau anda nak buat kek oreo tapi tidak mempunyai ketuhar di rumah jangan risau kerana dengan resipi ini anda boleh buat kek kukus oreo dengan bajet bawah rm10. Kek oreo coklat lembab kukus gabungan coklat dan oreo melt in ur mouth serimuka durian kuih serimuka durian kek kukus marble sedap blended orange cake s e d a p dan s e n a n g. Mudah sangat nak buat kek oreo ni guna dua bahan je pun mak mak dah boleh jadikan kek yang sedap.

Ni min kongsi cara buat kek oreo viral versi kukus.

Ice Cream Oreo Cake Oreo Ice Cream Cake Oreo Cake Malaysian Food

Pin On Noy Yullan

Pin Di Cake

Pin On Non Bake Desserts

Pin On Recetas

Pin On Cakes Muffins

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi

Pin On Resepi Kuih Muih

Pin On Kitch

Pin On Resepi Kek

Pin Di Sarawak Layer Cake Recipe

Pin On Recepi Melayu

Pin Di Selected Cakes

Pin On Kek Kukus

Pin Di Recipes To Make

Pin On Steamed Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Oreo Kukus"