Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek 4 Inci

Resepi kek butter marble yang sedap lembut dan gebu. 100 gram coklat masakan gelap 125 gram gula 1 2 cawan 2 sudu besar 125 gram mentega 2 biji telur 1 sudu kecil esen vanila 155 gram tepung naik sendiri 1 1 4 cawan 80 ml susu segar 1 3 cawan cara cara untuk.

Pin On Malay Recipes

Tuangkan ganache coklat dan sejukkan di dalam chiller selama 4 jam atau lebih sebelum dipotong.

Resepi kek 4 inci. Masukkan bahan tadi ke dalam loyang bersaiz 10 inci alas dengan plastik supaya tidak melekat dan mudah ditarik. Letakkan pewarna dalam setiap bekas mengikut kesesuaian dan gaul rata. Resepi kek yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di facebook ini sangat sayang sekali jika anda lewatkan.

Dan kek coklat yg sgt moist. Kalau yang nak berniaga resepi bahan bahan kena. Daripada kek yang sederhana sehingga kek yang mewah sedap.

Anak anak pasti suka 4. Best tak tajuk post saya kali ni. Pelbagai rahsia teknik dan kaedah untuk anda terokai semasa membuat hidangan kek ini.

Resepi kek marble gebu gebas tak perlu guna tepung naik sendiri pun menjadi 3. Bahagikan adunan kepada 3 atau 4 bekas. Bila makan susah nk berenti bekas kek.

Pelbagai macam resepi kek kami adakan untuk anda. Cubalah masakan resepi kek anda hari ini. Keluarkan kek dan biarkan.

Lapik dasar loyang dengan kertas minyak. Resepi kek terbaik adalah himpunan pelbagai jenis resepi kek yang menarik dan lazat dari seluruh tanah air. 25 resepi kek untuk dicuba.

Kek ni mmg cukup lengkap rasa manis coklat ganache bergabung pulak dgn cream cheese filling yang masam masam manis. Resepi kek marble santan guna sukatan cawan memang terlajak gebu. Koleksi resepi kek ini khas untuk anda yang suka membuat dan mencuba masakan baru untuk santapan keluarga dan masyarakat sekeliling.

Buat 1 loyang yang saiz 5 inci tu je. Cotton japanese kek kalau korang pengemar cheese mesti suka kek ni. Sediakan loyang 8 inci.

Resepi kek marble untuk 1 loyang saiz 5 inci. Pemilik resepi menggunakan loyang 9 inci. Jangan bisness belum mula apa dah beli acuan kek dari size 4 inci ke size 13 inci hahahaha produk.

Nak mudahkan orang cari resepi untuk makan kek marble sendiri tak buat banyak. Saiz 3 inci x 7 inciharga kos jumlah keseluruhan harga modal per resepi rm50 8 scroll down untuk details nbsp harga modal per unit untuk 6 pek production rm8 47 nbsp harga modal per unit untuk 7 pek. Kalau buttercake size 8 inci mulakan dengan 2 atau 3 acuan 8x8x4 inci.

Pin On 70 Food Bloggers And Foodies United Pin Board

Pin By Norliza Mustapha On Biskut Raya Food And Drink Food Recipes

Brownies 3 Musim Brownies Resepi Brownies Chocolate Brownies

Pin On Layer Cakes

Kuih Manja Food Cooking Recipes Food Receipes

Pin Em Masakan Resepi

Share Resepi Red Velvet Cake Beetroot By Sophistimom Size 6 Inci Kek Tinggi 4 Inci Modal Bahan Rm70 Untuk 6 Inci Kek Dan Rm90 Menggunakan Ba Pinterest

Pin By Bunga Caha On Bakery Food Receipes Recipes Food And Drink

Pin By Ain On Cakes Cake Recipes Resep Cake Butter Cake

Pin By Zuraidah Bt Mahat On Recipe Cake Recipes Cake Cookies Sweet Savory

Pin On Airtangan Chef

Boston Cheesecake Recipes Molten Cake Food

Pin On Projek Untuk Dicuba

Pin Di Resepi

Pin On Resepi Kek Biskut

Pin On Kek Sponge

Pin By Rahayuharun On Kuih Food Receipes Asian Desserts Street Food

Pin By Norzita On Lain2 Resepi Cake Recipes No Bake Cake Recipe Cards

Pin On Resepi Kek


Posting Komentar untuk "Resepi Kek 4 Inci"