Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Kukus

Resepi kek coklat kukus lembap. Kenangan pertama kali mencuba membuat kek kukus memang menakjubkan.

Pin On Cakes Muffins

Kalau sebelum ini saya mempunyai a keeper recipe untuk kek coklat versi bakar yang ini pula boleh dijadikan a keeper recipe untuk kek coklat versi kukus pula.

Resepi kek coklat moist kukus. Bila buat kek begini wajib di buat sebiji terus. Jangan kata kek kalau boleh semua benda nak letak topping coklat. Makin syok jika dapat makan beramai ramai waktu kek masih lagi panas panas.

Paling best kalau keknya itu lembap dan lembut seperti resepi kek coklat kukus moist yang disaluti topping coklat aduh. Antara kek yang menjadi kegemaran adalah kek coklat moist yang di kukus dengan topping coklat yang umph. Untuk sekali hadap okay.

Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai. Klik di sini untuk melihat resepi. Resepi mudah kek coklat kukus lembap ikut sukatan cawan senang cepat dan sedap.

Saya memang sangat suka kek coklat moist atau apa aja kek yang simple macam ini. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya. Resepi kek coklat moist kukus adalah resepi turun temurun dan yang paling banyak digemari khalayak ramai.

Tidak perlu dibuat frosting pun kerana kek ini memang sangat rich dengan rasa coklat. Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan senang kan. 14 resepi topping coklat yang sedap untuk kek biskut brownies atau donat topping coklat memang menjadi kegemaran.

Saya mula memberanikan diri membuat kek yang sedap ini kerana desakan dari anak anak. Akhirnya saya pun mulai mencari resepi resepi. Tekstur lembut dan.

Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Tak perlu risau apa apa masukkan dalam bekas lepas tu kukus ja selama 60 minit dengan api sederhana bila dah masak nanti terhasilah kek coklat moist lembab sebab dengan cara kukus wap air yang membantu melembabkan kek. Kek ini sangat moist gebu dan pendek kata memenuhi kriteria yang saya cari dalam sekeping kek coklat yang dimakan.

Baru sekarang teringat nak kongsikan resepinya bila ramai yang menanyakan pasal kek coklat yang boleh dikukus. Kalau nak resepi kek coklat.

Pin On Recipe

Pin On Recepi Melayu

Pin On Bake Cook

Pin On Yummy Resepitotry

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Airtangan Chef

Pin On Cake Recipe

Pin Di K U E

Pin Di Resepi Pelbagai

Pin On Kek Coklat

Pin On Selected Cakes

Pin On Kek

Pin On Kek

Pin On Rizabahrin

Pin On Home Baking

All Recipes Letsmasak Recipes Food Food And Drink

Pin On Kek

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Selected Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Kukus"