Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Kek Hari Jadi

Nusantara masakan indonesia masa penyediaan. Last2 aku ckp aku buatkan kek apa2 jelah ekk.

Pin On Cakes Muffins

Kek coklat harijadi anis kek coklat harijadi anis.

Resepi kek coklat kek hari jadi. Kek coklat harijadi anis kek coklat harijadi anis. Kek karemel dan step by step raja kek. Sambutan hari jadi tak lengkap tanpa kehadiran sebuah kek.

Huk alohhhh hari jadi apanya. Selain daripada untuk masak suka suka kek coklat kukus yang ringkas ini juga boleh dibuat semasa hari jadi. Ayam goreng lemon mamak style resepi ayam goreng yang mesti dicuba.

Huraian membuat kek yang disediakannya sungguh detail. Semalam pas abis masak2 lauk kat dapur si apis dtg kat aku tanya aku leh tak buatkan dia kek hari jadi. Hari ini saya mahu share cara cara nak buat kek sendiri sempena harijadi anak anak.

Dia angguk je setuju. Sambutan hari jadi antara sambutan yang wajib diadakan setiap tahu. Kadang2 jadi kadang2 tak jadi.

Dia nak kek gmbr angry bird tp camno aku nak buat. Talam sekoteng talam enak dengan kenyal rasa sekoteng. Resepi ini dikongsikan oleh rashidah kamaruddin dan telah mendapat banyak perkongsian.

Kek coklat moist yg disalut krim hias la ikut citarasa masing2 slmt m cuba. Sempena hari jadi saya tahun ini saya menyediakan sendiri kek harijadi untuk dibawa ke pejabat bagi meraikannya bersama kawan kawan. Kek yg sangat sedap.

Hadiahkanlah kepada yang tersayang. Tanpa membuang masa lagi jom kita lihat. Jadi fikir punya fikir akhirnya saya memutuskan untuk membuat kek coklat puding karamel yang memang dah lama tertangguh.

Boleh lah cuba buat sendiri. Harijadi anak lelaki saya asyraf yang ke 6 tahun jatuh pada tarikh 20hb april 2016. Tambah tambah bagi mereka yang mempunyai cahaya mata.

Saya beli silikon mould hari tu pun memang untuk tujuan membuat kek ini. Telur masak putih mudah untuk disediakan. Jadi hari ni sis nak share resepi dan tips buat kek coklat.

Sebab ada karamel boleh lah saya makan sendiri kalau hubby dan anak anak tak mahu makan. Kek coklat harijadi anis. Saya cuma menolong sahaja.

Beberapa hari sebelum tiba tarikh tersebut saya duk berkira kira mahu membeli kek di kedai atau membuatnya sendiri. Published at 31 jan 2011 10 28 pm kategori. Tak kiralah sama ada untuk diri sendiri atau ahli keluarga kita.

Jauh lg bkn 11 nak oittt. Resepi kek coklat kukus. Tp aku penuhi gak le permintaan dia.

Kali ini saya menyediakan rainbow cake yang resepinya saya ambil dari blog qasey honey dan blog rahel. Kalo camtu mak buatkan hang kaktus jelah ye. Hahaha bukan saya sendiri pun tapi juita.

Sebagaimana perkongsian ini yang menyediakan cara membuat kek hari jadi anak. Akhirnya saya gagahi juga sehingga. Bilangan lilin yang dipasang di atas kek dijadikan simbolik bertambahnya umur yang diraikan.

Cara memasak dan download pelbagai resepi yang mudah simple ringkas dan sedap di sini. Kuey teow goreng mamak bercajun kuey teow grg mamak yg ltk rempah cajun. Ayam blackpepper bermayonis cubalah.

Mak2 asal birthday anak mesti ada hati nak buat kek birthday sendiri.

Pin On Red Velvet

Three Layer Chocolate Happy Birthday Cake Happy Birthday Cake Images Happy Birthday Cakes Birthday Cake Chocolate

Pin On Airtangan Chef

Pin On Recepi Melayu

Pin Di Recipes To Cook

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin Di Selected Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Kek

Pin On Baking

Pin On Resepi Pelbagai

Pin Di Chocolate Cake

Pin By Nafisah Binti On Birthday Cakes Crazy Cakes Cake Drip Cakes

Pin On Kuih Raya Malaysia

Pin On Affiliate

Pin On Projek Untuk Merasakan

Pin On Resepi Kek

Pin On Rizabahrin

Pin On Cake Deco Tips


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Kek Hari Jadi"