Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Kukus Simple

Bila terpandang resepi kek coklat kukus dari blog yatie yang dia pelajari dari resepi hanieliza hati terus terpaut untuk mencubanya walaupun saya sudah mempunyai keeper recipy untuk kek coklat. Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai.

Pin On Food Drink That I Love

Waslm sis alhamdulillah syukur kerana resepi kek ini menjadi untuk puan sedap pulak tu saya pun ada cuba resepi coklat kukus yang lain pun still suka akan resepi yang ini sebab moist manis dan rasa coklat dia ngam kat tekak semoga sis juga dapat kongsi resepi ini dengan orang lain supaya amal jariah resei ini berpanjangan aamin.

Resepi kek coklat kukus simple. Kek kukus ini disediakan oleh juita dan nana selepas makan malam. Terima kasih kepada cikgu suraya tuan punya blog untuk resepi kek coklat yang mudah dan sedap ini. Nasi ayam simple dan sedap.

Kek kukus coklat lembab mudah dan menjadi. Bila terpandang resepi dari chef zubaidah ini tiba tiba teringin nak makan kek coklat kerana tak sempat pun untuk makan kek yang disediakan semasa majlis makan makan di rumah kami hari isnin lepas. Sesungguhnya mereka akan menyukainya dan makan meningkat tambah.

Berikan kepada orang yang anda sayangi. Resepi kek brownies kukus mudah kali ini kami akan berkongsi resipi kek brownies dengan mudah. Ini adalah kek coklat ringkas ini juga boleh dibuat sepanjang hari.

Anda bisa berkreasi dengan mencuba resepi kek coklat moist resepi kek coklat cheese resepi kek coklat bakar moist kukus moist. Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan senang kan. Tak perlu risau apa apa masukkan dalam bekas lepas tu kukus ja selama 60 minit dengan api sederhana bila dah masak nanti terhasilah kek coklat moist lembab sebab dengan cara kukus wap air yang membantu melembabkan kek.

Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat. Kek brownies ini memang sangat sedap sehingga kek brownies ini menjadi salah satu kek yang menjadi kegemaran ramai masayarakat malaysia.

Ianya memang menghasilkan kek coklat yang sangat menepati selera saya. 1 cawan serbuk koko tak kisah jenama apa pun. Siapa yang tidak tahu kek brownie hampir di semua kedai dan pasaraya menjual kek kek kek coklat ini.

Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai. Resepi kek coklat moist kukus sumber resepi. Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap.

Resepi kek coklat resepi kek coklat. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya.

Pin On Recepi Melayu

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin Di Cakes Muffins

Pin On Recipes

Pin Di Resep Kue

Pin Di Resepi Kek

Pin On Cake

Pin Di Local Bakes

Pin On Recipe

Pin On Cooking

Pin On Kek Coklat Moist

Pin Di Kek Coklat

Pin On Resepi Kek

Pin On Resepi Kek Biskut

Pin Di Recipes To Cook

Pin Di Selected Cakes

Pin On Cake Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Acuan Biru


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Kukus Simple"