Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Dandy Kukus

Cara buat resepi kek coklat kukus mudah. Resepi ini dikongsikan oleh nor salwani yacob di laman facebook.

Pin On Recipes To Cook

27 september 2011 at 14 35.

Resepi kek dandy kukus. Kek dandy kukus antara kek yg sgt femes di srwk. Resepi ini sangat senang dan. 1 2cwn jus air pandan kek wangi smerbak 3bj telur.

Antara kek yg sgt femes di srwk. Resepi kek brownies kukus mudah kali ini kami akan berkongsi resipi kek brownies dengan mudah. 2 cawan tepung gandum.

Kek pandan sangat sedap dan boleh dimakan pada bila bila masa sahaja terutama sekali ketika minum petang. Bahan untuk membuat kek pandan kukus 1 1 2cwn gula blh krgkan jika suka krg manis 1cwn susu duch lady susu cair 1cwn myk msk 1st ovalet sedikit pewarna hijau. Tuang kedalam bekas yang ada bahan ayak tadi t.

Kek kukus pelangi yang lembut dan lembab isnin 9 september 2013 kek kukus pelangi yang lembut dan lembab azie 9 09 2013 chocolate kek resepi chef nor zailina ini saya ambik di sini. Resepi ini hanya guna sukatan cawan saja. Siapa yang tidak tahu kek brownie hampir di semua kedai dan pasaraya menjual kek kek kek coklat ini.

Terdapat pelbagai cara untuk membuat kek pandan ini seperti membakar dan mengukus akan tetapi resepi yang dikongsikan ini menggunakan cara mengukus. One of my father favourite kek buah macam ni my father suka kalau kek buah yg basah2 npk sedap kek dandy tu dayang simpan dulu resepi ni banyak lagi resepi kek dayang yg ady blm buat. Sedap dan tahan lama marble brownies cheese cake gabungan cheese dan kek amat sedap soft buttery pretzels soft buttery pretzels marble banana muffins marble banana muffin.

Mudah sangat nak. Ramai orang yang berjaya buat kek coklat kukus lembut resepi ini. Sila tengok perkongsian resepi daripada rodiah amir di facebook.

Sedap dan tahan lama close. Kek brownies ini memang sangat sedap sehingga kek. Ayak smua bahan bahan yang bertanda dan ketepikan.

Imej via facebook ini adalah resepi kek cawan kukus yang paling ringkas semestinya boleh dicuba oleh mereka yang baru membuat kek cawan versi kukus. Resepi kek coklat kukus yang viral lagi mudah dan sedap. Bahan lain smua masukkan dalam blender pastu blend jer sampai sebati.

Rasa dan rupa yang enak itu mampu membangkitkan selera sesiapa sahaja yang melihatnya.

Emailtweet 4 Kuih Tapak Kuda Oleh Resepi Mudah Kuih Muih Pencuci Mulut Bakar April 16 2015 Kuih Tapak Kuda 0 5 0 Prep 25 Mins Cook 25 Fooddddd Dessert Recipes Bolu Cake Malaysian Dessert

Pin On Lailatul Munira Lm

Pin On Kek Kukus

Steamed Fruit Cake Again Fruit Cake Recipe Christmas Easy Cake Decorating Light Fruit Cake

Pin On Malay Recipes

How To Make Edible Googly Eyes Kuru Pastalar Pastalar

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Resep Bolu Macan Oleh Xander S Kitchen Resep Resep Makanan Makanan Manis

Pin On Cake

Sebelum Ini Telur Mata Yang Saya Goreng Kurang Cantik Bahagian Kuningnya Selalu Tidak Terletak Di Tengah Tengah Dan Ada Kalanya Telur Resep Makanan Kecantikan


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Dandy Kukus"