Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Buah

Jom layan resepi yang telah saya salin. Kamilia ibrahim rujukan.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Maklumlah buah buahan pun dah ada rasa gula.

Resepi kek buah. Digemari oleh semua peringkat umur dari si kecil hinggalah ke datuk dan nenek. Kek yang bewarna warni dengan buah kering seperti kismis ceri hijau dan merah juga kulit oren me. Bahan bahan 350g mix fruits 250g butter merjerin 60g air panas 300g gula 350g tepung gandum 1sudu kecil cream of tartar 1sudu kecil baking powder.

Resepi kek buah bakar bahan bahan untuk buat kek buah bakar 2 cawan buahan kering dah rendam dgn air suam dan tos 200g butter atau 1 cawan 1 cawan gula halus 1 sudu kecil esen vanila 4 biji telur gred a 5bijik gred b 1 sudu kecil pes sunquick 300g tepung. Bahan bahan resepi kek buah kukus. Tak semua orang minat pada.

Resepi kek buah kukus moist sangat ini bahan bahan yang diperlukan untuk resepi kek buah moist. Kaya dengan buah buahan campuran maka penggunaan gula dapat dikurangkan dalam resepi kami dan menjadikan kek anda kurang manis. Maklumlah kek buah ini pun ada peminatnya tersendiri.

Tapi jika ditanya citarasa saya saya lebih suka kek bakar keeper recipe saya sebelum ini. Boleh tengok link di atas. Resepi kek buah 3 bahan imej via facebook kalau sebelum ini media sosial menjadi viral dengan apam 3 bahan kek keju 3 bahan dan kek coklat 2 bahan kali ini kita tengok satu lagi resepi mudah iaitu kek buah 3 bahan.

Maklumlah kek buah ini pun ada. Kek ini sangat sedap dan secukup rasa sahaja manis. Kek buah kukus resepi asal.

Resepi kek buah versi bakar ini adalah salah satu dari a keeper recipe untuk penyediaan kek buah saya di masa akan datang. Yatie bahan a 300 gm gula halus 250 gm mentega 1 2 bergaram salted dan 1 2 lagi tidak bergaram unsalted 500 gm buah buah kering campuran mixt fruit. Hahaha saya suka kek buah yang ringkas dan cepat disiapkan berbanding dengan dikukus yang mengambil masa yang lama.

Kalau sebelum ini media sosial menjadi viral dengan apam 3 bahan kek keju 3 bahan dan kek coklat 2 bahan kali ini kita tengok satu lagi resepi mudah iaitu kek buah 3 bahan. Bahan a 300 gram gula pasir 250 gram butter berkualiti tinggi yang tak masin seperti brand anchor 500 gram mixed fruit kismis hitam kismis perang ceri dan sebagainya 50 ml air panas bahan b 350 gram tepung gandum. Kek buah sangat digemari oleh ramai orang.

Chef zubaidah dikongsikan oleh.

Pin On Noxxa Pressure Cooker

Pin On Cake

Pin On Eggless Recipes

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Selected Cakes

Pin On Haya Habibah

Pin On Resipi

Pin Di Baking S Corner

Kek Kukus Buah Buahan Versi Basah Loyang 10x10 In Sumbangan Diana Resepi Asal Sila Rujuk Sini Bahan Bahannya 500 G Tepu Kek Kukus Cake Recip

Pin Di Cake

Azie Kitchen Steamed Mixed Fruit Cake Very Moist Fruit Cake Christmas Blueberry Pudding Recipes Boiled Fruit Cake

Pin On Projects To Try

Pin On Resepi Azlina Ina

Fruit Cake Cake Recipes Light Fruit Cake Food And Drink

Pin Di Cake

Pin Di Azie Kitchen

Pin On Hacker

Pin On Cakes

Pin On Cake Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Buah"