Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pisang Cheese Kukus

3 biji telur 250g mentega 1 cup gula 2 cup tepung kek 1 sudu teh esen vanila 1 2 cup susu cair 6 keping slice cheese. Berbalik pada kek pisang ini ianya memang sedap memang lembab dan secukup jer kemanisannya.

Pin On Cakes

Adunan kek pisang kukus ni untuk saiz loyang berukuran 6 inci 7 inci atau 3 4 orang makan.

Resepi kek pisang cheese kukus. Kalau tak habis kita boleh jer simpan dalam freezer seperti mana kek yang lain. Kek ini sudah lama saya buat dan baru hari ini di masukkan ke blog kerana saya kurang berpuashati dengan mutu gambar yang di ambil hanya memakai handphone. Parut cheddar cheese atas kek.

Sebagaimana resepi kek pisang hasil perkongsian noor hamizah ngatiman. Resepi dari kawan kt fb mmg sedap mudah je nak buat bahan bahan diperlukan. Jangan lupa like dan share resepi ini ya.

Resepi menarik lain selain resepi kek pisang kukus kami juga menulis resepi lain yang mendapat perkongsian ramai. Nak buatnya pun senang dan tak guna banyak bahan. Dengan rasa wangi pisang dan gebu memang sesuai la untuk anda buat menu sarapan pagi atau minum petang.

Hanya guna blender dan tak perlu oven pun. Sesuai dobuat untuk buah tangan atau minum petang. Kek kukus ini juga manisnya sederhana sahaja sebab saya suka rasa sebegini.

Aien suraya bte hq kek pandan. Kalau anda nak buat saiz besar gandakan sahaja bahan bahan resepi kek di atas ya. Kek pisang kukus ni memang ramai peminat.

Untuk minum petang ni apa kata mencuba resepi kek pisang coklat sebagai pelengkap hidangan. Kami rasa pasti kejap je licin. Juga boleh dibakar pada suhu 160 c selama 45 minit ikut oven masing masing.

Dengan menggunakan perkhidmatan kami anda setuju dengan dasar kuki dan terma perkhidmatan kami. Resipi kek pisang kukus paling mudah dan sangat sedap. Resepi kek pisang lazat memikat imej via facebook kek pisang ini sangat simple kurang manis dan pisang terasa 100.

Saiz kek ini juga sangat bersesuaian untuk hidangan keluarga yang kecil. Selain kek kukus pandan terdapat pelbagai lagi versi kek menggunakan perisa pandan seperti kek span pandan kek pandan moist. Lihat juga resipi resipi untuk kek pisang berkeju.

Sesuai sangat untuk minum petang layan kopi atau teh o. Kalau banyak pisang yang dah masak dan takde orang makan apa kata anda cuba resepi apam pisang kukus gebu ni. 5 resipi yang mudah dan sedap untuk kek pisang keju daripada komuniti memasak terbesar di dunia.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Azie Kitchen Kek Pisang Yang Sangat Lembab Banana Cake Recipe Cake Recipe Using Cake Flour

Pin On Acuan Biru

Pin On Resepi Kek

Apam Pisang Gula Melaka Asian Desserts Recipes Malaysian Dessert

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Apam Pisang Madu Recipes Cake Recipes Food

Pin On Cakes Steamed Cake

Pin On Resepi

Pin On Nor Izan Mustapa

Pin By Nor Aini Moha Taha On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Snack Cake Cake Recipes

Pin On Food Drink

Pin On Banana

Pin Di Resepi Kek

Pin Di Kek

Pin On Recipe

Pin On Foods

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pisang Cheese Kukus"