Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Kukus Mudah

Siapa yang tidak tahu kek brownie hampir di semua kedai dan pasaraya menjual kek kek kek coklat ini. Koleksi resipi kek kukus mudah dan sedap untuk sajian tetamu.

Kek Kukus Buah Buahan Versi Basah Loyang 10x10 In Sumbangan Diana Resepi Asal Sila Rujuk Sini Bahan Bahannya 500 G Tepu Kek Kukus Cake Recip

Terasa nak makan kek tapi tak ada ketuhar.

Resepi kek kukus mudah. Sila tengok perkongsian resepi daripada rodiah amir di facebook. Mudah sangat nak. Sesuai juga untuk jualan.

Gula pasir 3 butir telur ayam dan 1 sb ovelatte minyak masak dan 1 2 cawan susu cair pastikan sukatan untuk kedua bahan ini tidak dilebihkan pewarna hijau apple separuh penutup dan perisa pandan 1 penutup besar tepung gandum. Rupa kek ini juga seperti kek cawan buah. Selepas dilorek tadi saya lupa nak hentak bagi permukaannya sekata.

Mudah jer pun nak buat kek ini kalau rasa malas nak mengukus boleh jer dibakar dengan oven seperti kek lain. Resepi ini dikongsikan oleh kin ahamad di laman facebook. Kacau milo dalam air panas sehingga milo sebati barulah masukkan semua bahan a ke dalam periuk dan panaskan beserta kacau atas api tak perlu mendidih tapi biar sebati sahaja sejukkan.

Aneka resepi kek kukus yang lazat dan mudah kek kukus antara resepi yang mudah disediakan dan bagus juga untuk melatih anda yang baru nak belajar buat kek. Ramai orang yang berjaya buat kek coklat kukus lembut resepi ini. Bahan bahan resepi kek milo kukus.

Lihat juga resipi resipi untuk kek kukus marble pisang tanduk. 4 cawan tepung kek 405 g susu segar 2 sudu besar. Ianya merupakan resepi kek cawan kukus thai yang mudah dan sedap untuk anda cuba.

Bila sebut kek coklat pasti terbayang rasanya yang manis. Tak adalah insiden kek hangit bila terlebih kukus berbanding membuat kek yang dibakar dalam. Resepi kek brownies kukus mudah kali ini kami akan berkongsi resipi kek brownies dengan mudah.

Resepi ini hanya guna sukatan cawan saja. Resepi kek coklat kukus yang viral lagi mudah dan sedap. Lagi pulak bila dibakar kek akan naik rata cantik.

Ditambah pula dengan topping coklat menambahkan lagi kemanisan yang sedia ada. Kek brownies ini memang sangat sedap sehingga kek. 65 resipi yang mudah dan sedap untuk kek kukus daripada komuniti memasak terbesar di dunia.

Kek coklat paling mudah sedap yang pastinya digemari anak anak. Resepi dan cara mudah buat kek coklat kukus yang moist kali pertama belajar membuat kek coklat kukus mengenangkan permintaan si anak saya mulai mencari resepi resepi berkaitan kek coklat kukus di internet. 1 cawan milo 1 2 cawan gula pasir 1 cawan susu pekat 1 cawan minyak jagung 1 cawan air panas 1.

Ini antara resipi resipi kek kukus viral yang ada dikongsi di grup masak apa hari ni yang sedap dan boleh anda cuba. Mak ai begitu banyak saya temui jadi.

Pin On Recepi Melayu

Pin On Yummylicious Cakes N Brownies

Pin On Kek Lapis

Pin On Resepi Kek

Pin On Receipe

Pin Di Selected Cakes

Pin On Kek Kukus

Dah Tak Lama Nak Mula Berpuasa Kan Lepastu Dah Sambut Hari Lebaran Mesti Dah Terfikir Tahun Ni Nak Buat Menu Apa Ya Kami Nak Beri Resep Serikaya Makanan Resep

Pin Di Resepi Kek Dan Muffin

Pin On Resepi Kek

Pin On Recipes

Pin On Cake

Pin On Aneka Resepi Roti

Pin Di Resepi Kek

Pin On Cakes

Pin On Sponge

Pin On Resepi Kek

Pin On Quiet Book Patterns

Pin En Kek


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Kukus Mudah"