Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Mudah

Campurkan semua bahan a dan masak atas api kecil sentiasa kacau supaya tidak berketul bila dah sebati tutup api dan biarkan sejuk. Buat topping mudah coklat di atas dapur lepas tu siram ja ke atas bahagian kek nampak sangat terliur kan dengan topping coklat meleleh turun ke bawah kek.

Pin On Recepi Melayu

Baca di link baru.

Resepi kek coklat mudah. 4 gred a telur b. Keadah waterbath ni. Untuk resepi ni tak sesuai dibakar.

Pukul bahan b sampai kembang dan gebu barulah masukkan bahan a kacau hingga sebati dan seterusnya masukkan pula bahan c kacau sampai sebati. 1 2 cawan pasir gula mengisar dahulu. Kek coklat moist yang mudah sedap lembut gebu super moist semua lengkap.

Kalau nak resepi kek coklat versi bakar boleh tengok resepinya disini. Haa makin meriahlah jawabnya. Malah ada juga group khusus untuk pengemar resepi air fryer di facebook.

Kat sini saya sharekan resepi yang saya ambil daripada 1 buku masakan pelbagai kek yang diterbitkan oleh blogger. Memang tak dapat dinafikan lagi kek coklat ni memang ramai peminat terutamanya penggemar coklat. 1 cawan susu cair.

Bahan bahan kek 240g tepung gandum 60g serbuk koko 230g gula 1 cawan minyak 1 cawan susu cair guna 2 sudu susu tepung kacau dalam air pun boleh 5g asen vanila 5g sodium bikarbonat 2 biji telur. Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai. Bahan bahan resepi kek coklat simple.

Cara cara penyediaan resepi kek coklat kukus cheese mudah. Antaranya resepi kek marble air fryer resepi kek marjerin air fryer resepi kek coklat air fryer dan bermacam macam lagilah. Resepi sambal nasi lemak yang tahan 4 5 hari tanpa risau ini rahsia peniaga.

Gunakan loyang segi empat sama contohnya 8 8 inci. Lihat juga resipi resipi untuk kek coklat kit kat. Tanpa masa lagi kita lihat bahan dan cara membuat kek coklat mudah ni.

Resepi kek coklat mudah ini dikongsi oleh seseorang yang saya ambil dari surving di internet dan mendapat banyak perkongsian. Rasanya ade banyak versi dan cara nak buat kek coklat moist ni. Percubaan dan pengalaman memasak kek biskut dan pelbagai menu masakan lagi juga turut.

So saya tak recommend resepi ni untuk dibakar. 147 resipi yang mudah dan sedap untuk kek coklat daripada komuniti memasak terbesar di dunia. Resepi kek coklat moist mudah dan sedap.

Boleh lihat macam macam resepi guna air fryer yang telah di masak kat sana. 1 cawan serbuk koko. Cara cara campurkan semua bahan dan kacau guna senduk sehingga sebati sebelum tu panas pengukus dulu lapik loyang menggunakan kertas minyak dan.

1 1 2 sudu serbuk. Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat. Actually kakak saya pernah try buat kek coklat lembap secara bakar dengan menggunakan resepi ni tapi resultnya kek jadi mampat.

Jom kita tengok resepi dan cara buat mudah kek ini. Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap. Termasuk la anak saya.

1 cawan susu pekat. Next time saya nak cuba buat resepi kek coklat ni menggunakan kaedah waterbath pula.

Resepi Kek Coklat Kukus Moist Dan Mudah Fuyunghai Steamed Cake Cake Recipes Cake

Pin Di K U E

Pin Di Muffin N Cake

Pin On Kek Coklat Moist

Pin Di Selected Cakes

Pin Di Coklat

Pin On Kek

Pin Di Stuff To Try

Coklat Moist Cheese Cake Resepi Mudah Dan Ringkas Recipe In 2020 Cheesecake Cake Cheesecake Recipes

Pin On Kek

Pin On Chocolate Cakes

Pin On Cakes

Pin Di Kek

Pin On Cakes Muffins

Pin Em Resepi Kek

Pin On Cakes

Pin On Rizabahrin

Pin Di Craft Supplies

Pin On Kek Coklat Milo Yang Moist Dan Sedap


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Mudah"