Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Kukus Mudah

1 cawan susu cair. Resepi mudah kek coklat kukus lembap ikut sukatan cawan senang cepat dan sedap lain orang lain citarasa dan bagi daku dan suami kami lebih prefer kek yang lembap daripada jenis kek yang agak kering.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Resepi kek coklat moist kukus sumber resepi.

Resepi kek coklat moist kukus mudah. 1 cawan serbuk koko tak kisah jenama apa pun 1 cawan gula pasir. Belajar buat cup cake untuk perniagaan. Sebenarnya banyak resepi buat cup cake coklat kukus ni kalau ikut resepi kek coklat kukus moist yang saya kongsikan ini boleh juga bezanya kali ini kita guna cup atau bekas kecil untuk kukus dan tidak menggunakan loyang takde masalah punya insha allah.

Resepi kek coklat kukus dengan telur. 2 cawan tepung gandum. 1 cawan air panas.

Bahan bahan yang diperlukan untuk kek coklat kukus moist mudah ini kami berikan dalam sukatan cawan ea. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya. Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni.

1 cawan minyak jagung. Sy dh try wat kek coklat moist ni 2 3 hr lps sblm ni sy wat x mjadi tp dgn resepi yg sis syer ni alhamdulillah kek sy mjadi tfamily sy trutama mak yg mmg gemarkn kek ni truja n brulang mkn coz sedap kata y siap request suh wat lg t ksh krn siarkn resepi kek ini nti sy nk wat lg coz hepi n puas ati sgt2 29 januari 2014 7 54 pg. Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai.

Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat. Kek kukus coklat lembab mudah dan menjadi. 1 cawan serbuk koko.

Kiranya daku dan suami ni lebih suka makan kek kukus daripada jenis kek yang di bakar. Laman utama resepi resepi kek coklat moist kukus tanpa telur yang paling mudah dan sedap. Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap.

1 cawan minyak masak. 1 cawan susu pekat. Maria firdz 8 12 2017 03 52 00 ptg ب س م الل ه الر ح م ن الر ح يم.

Terima kasih kepada cikgu suraya tuan punya blog untuk resepi kek coklat yang mudah dan sedap ini. Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai. 1 sudu teh soda bikarbonat.

1 sudu teh ovalet. 1 sudu teh esen vanila. Waslm sis alhamdulillah syukur kerana resepi kek ini menjadi untuk puan sedap pulak tu saya pun ada cuba resepi coklat kukus yang lain pun still suka akan resepi yang ini sebab moist manis dan rasa coklat dia ngam kat tekak semoga sis juga dapat kongsi resepi ini dengan orang lain supaya amal jariah resei ini berpanjangan aamin.

1 2 cawan susu pekat.

Pin On Acuan Biru

Pin Di Resep Kue

Pin On Recipes

Resep Cake Coklat Kukus Steamed Moist Chocolate Cake Resep Kue Coklat Kue Lezat Makanan Manis

Pin Di Resepi Pelbagai

Pin On Rizabahrin

Pin On Kek

Pin On Resepi Kek Coklat

Pin Di Kue

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Recepi Melayu

Pin On Cakes Muffins

Pin Di Recipes To Cook

Pin On Kek Coklat Milo Yang Moist Dan Sedap

Pin Di Kek Coklat

Pin Di Craft Supplies

Pin On Food Drink That I Love

Pin Di Selected Cakes

Pin Di Step 5


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Kukus Mudah"