Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pisang Coklat Kukus

Adunan kek pisang kukus ni untuk saiz loyang berukuran 6 inci 7 inci atau 3 4 orang makan. Memang sedap la bila pilih buah pisang yang masak ranum.

Pin Di Resepi Camilan

Bahan bahannya mudah untuk didapati membuatkannya menjadi salah satu hidangan yang dikenali dan dibuat ramai.

Resepi kek pisang coklat kukus. Kek kukus ini juga manisnya sederhana sahaja sebab saya suka rasa sebegini. Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan senang kan. Ianya sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak untuk memasak atau mungkin juga pelajar dan sesiapa sahaja yang inginkan sesuatu yang mudah tetapi sedap.

Kami berikan resipi kek pisang kukus coklat yang anda boleh buat guna pisang kesukaan seperti pisang lemak manis pisang emas dan pisang berangan. Kalau anda nak buat saiz besar gandakan sahaja bahan bahan resepi kek di atas ya. Untuk minum petang ni apa kata mencuba resepi kek pisang coklat sebagai pelengkap hidangan.

Tak perlu risau apa apa masukkan dalam bekas lepas tu kukus ja selama 60 minit dengan api sederhana bila dah masak nanti terhasilah kek coklat moist lembab sebab dengan cara kukus wap air yang membantu melembabkan kek. Bila kukus tu aroma kek mencucuk hidung. Kek coklat kukus adalah salah satu juadah yang amat mudah untuk dibuat.

Kek ini sudah lama saya buat dan baru hari ini di masukkan ke blog kerana saya kurang berpuashati dengan mutu gambar yang di ambil hanya memakai handphone.

Bolu Pisang Kukus Lembut Tanpa Mixer Cara Mudah Membuat Bolu Pisang Bolu Pisang No Mixer No Oven Youtube Kue Camilan Puding Pisang Ide Makanan

Pin On Recepi Melayu

Pin On Kek Sedap

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Oleh Kartini Aprilia Di Recipes Makanan Makanan Dan Minuman Coklat

Pin On Cakes Muffins

Pin On Cakes

Pin Di Kek

Pin On Acuan Biru

Resep Cara Membuat Brownies Pisang Coklat Keju Panggang Tanpa Mixer Dengan Gambar Keju Panggang Resep Panggang

Pin Di Baking

Pin Di Cakes

Pin On Banana

Pin By Shahariah Ibrahim On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Cake Recipes Snack Cake

Apam Pisang Gula Melaka Asian Desserts Recipes Food And Drink

Pin On Kek

Apam Pisang Coklat Traditional Cakes Desserts Pastry

Pin On Fanpage Recipes Malaysia

Pin Di Resepi Kek


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pisang Coklat Kukus"