Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Carrot Walnut

Rasa lobak merah yang menjadi kek dan ditambah dengan walnut memang melengkapkan kek ini. Carrot cake with cream cheese walnut.

Resepi Terbaik Azlina Ina Cake Recipes Savory Dessert Butter Cake

Cuma banyak yang perlu di sediakan.

Resepi kek carrot walnut. Rujukan dari delihayat kitchen if xsilap sy bahan. Masukkan carrot nanas dlm tin kacang walnut kismis hitam. Kek carrot termasuk dalam jenis kek buah yang sangat lembut kerana ada sebahagian orang meletak kismis dan walnut ke dalam kek carrot.

Newbie123 myr oleh. 4 biji telur asingkan putih telur kuning telur 1 1 2 cawan minyak jagung minyak masak pn boleh 100g gula castor 1 4 cwn 2 sudu kecil kalau nk guna sukatan. Terima kasih banyak2 sebab puan sudi share banyak resepi.

Spread the cream cheese on carrot cake chill the cake for 2 hours then you can eat the delicious almond carrot cake. Masukkan tepung rempah kek susu cair. Kaedah penyediaannya cukup panjang lebar tapi bila buat tu rasanya taklah sukar sangat.

Hahaha janganlah pulak kata masuk bakul angkat sendiri sebab kesedapan ini adalah kerana faktor resepi bukan sebab kami yang membuatnya. Untuk resepi kali ni cuba resepi dari myr tkasih empunya resepi. Yg ni cuma kaup balik guna spatula ya.

Bahan bahan yang di gunakan juga boleh tahan harganya. Kek tak boleh potong. Cuma boleh tak puan bg tips macam mane nak elakkan kek yg gebu and.

Resepi kek carrot yang kami kongsikan ini sangat mudah dan senang. Caranya ialah putar cream cheese dan butter hingga sebati masukkan gula aising dan esen vanilla terus memutar hingga gebu dan halus. Masukkan dlm loyang favourite anda panaskan oven dlm 10 minit baru masukkan kek ya.

Dapurmamasya bahan bahan 1 biji kek 2 1 2 cawan parutan carrot lebih kurang 3 batang carrot 4 biji telur 1 cawan minyak sayuran. Kek carrot walnut sumber. Kek yang dibuat sendiri memang sedap berbanding dengan kek yang dibeli di kedai hatta di secret recipe sekali pun tidak dapat menandingi homemade cake.

Resepi ini agak panjang stepnya. Dengan mengikuti resepi yang mendapatkan. Put the dough into 9x9 baking pan and bake at 180c for 50 min.

Beat cream cheese condensed milk whipping cream lemon essence until it become fluffy. Jom kita buat resipi kek carrot sedap dengan campuran lobak merah serbuk kulit kayu manis dan walnut memang memberi kelainan berbanding kek kek sedia ada. Mcm2 resepi dari puan dah saya cuba.

Antara resepi kek yang menjadi kegemaran adalah resepi kek carrot yang diletakkan topping ceamcheese di atas permukaan kek yang telah siap dibakar. Saya dah try carrot cake new york cheese cake marble cheese cake nasi kerabu.

Pin On Resepi

Pin On Recipes

Pin On Kek Cakes

Carrot Cake Cake Recipes Cake Recepies Cake Receipe

Masam Manis Carrot Oat Cake Oat Cakes Brownie Desserts Cake

Pin Di Carrot Cakes

Cheese Cake Leleh Vanilla Cake Baking Recipes Cake Recipes Japanese Cheesecake Recipes

Pin Di Baking S Corner

Pin Di Selected Cakes

Cheezy Crunchy Carrot Cake Masam Manis Makanan Resep Kue Kue

Carrot Cake Gebu Cake Recipes Carrot Cake Recipe Cake Desserts

Pin On Resepi

Pin Di Noxxa Cooker

Pin On Carrot Cakes

Pin On Butter Cheese

Pin Di Azie S Kitchen Blog

Pin Di Projects To Try

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Cake Pics


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Carrot Walnut"