Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Milo

1 cawan minyak jagung. Resepi kek milo kukus.

Pin On Resipi

Tuang adunan ke dalam loyang dan susunkan lapisan biskut oreo.

Resepi kek milo. Oleh iluminasimedia pada 09 dec 2018 kategori resepi. Saya masih belum berkesempatan untuk untuk mencuba versi viral tu. Bahan b pukul kembang.

Resepi kek batik milo ringkas dan lazat. Budak2 pun boleh buat kek batik tau. Resepi kek batik ada dua jenis kan ada resepi kek batik yang guna telur ada jugak resepi yang tak guna telur.

Campurkan dan blend semua bahan sehingga adunan rata. Resepi kek milo bakar sukatan kali ini kita akan membincangkan kek resipi yang paling mudah iaitu resipi milo bakar. 2 cawan milo agak agak je 2 sudu susu pekat 4 biji telur.

1 cawan susu pekat. 3 biji telur 1 sdk esen vanilla. 1 cawan air panas 1.

Resepi kek milo kukus. Kuning putih saya guna saya tidak guna tepung sebab tepung tak ada kt rumah. Panaskan dapur steamer sehingga mendidih.

Kacau milo dalam air panas sehingga milo sebati barulah masukkan semua bahan a ke dalam periuk dan panaskan beserta kacau atas api tak perlu mendidih tapi biar sebati sahaja sejukkan. Nak buat kek batik milo nie senang je sambil penjam mata pun boleh buat. Bahan a 1 cwn milo 1 cwn susu cair 1 cwn minyak 1 cwn gula 1 2 cwn susu pekat.

Mungkin lain kali kalau ada masa saya akan cuba pulak. Resepi kek batik milo tanpa telur. Cara buat kek milo kukus express.

Kalau anak duk ulang alik ambik. Sejukkan sekejap bahan a dan masukkan. Ok hari nie kita belajar buat salah satu kek favorite admin iaitu kek batik milo.

Kek milo kukus tak sampai sejam. Masukkan semua dalam mesin pengisar. Resepi kek milo viral ini hanya menggunakan 2 bahan sahaja untuk membuatnya.

2 gelas milo 4 biji telur 2 sudu besar susu pekat manis kalau suka manis boleh letak lebih lagi. Bahan bahan resepi kek milo kukus. 3 biji telur gred a 4 biji telur gred b 1.

Bahan c 1 1 2 cwn tepung gandum 1 sdk soda bikarbonat 1 sdk baking powder. Pukul butter dan susu. Masukkan telur satu per satu.

Resepi kek milo moist bakar ini adalah resepi kek yang paling mudah dan tidak memerlukan banyak bahan kerana cukup menggunakan tiga bahan saja anda boleh membuat kek milo bakar sedap. Resepi kek milo viral dan sedap sangat. Bakar pada suhu 140 c selama 45 minit.

Mesin bagi mix semua tak perlu air putih telur. 1 kg milo 250g mentega 1 tin susu 10 biji telur oreo inti buang langkah langkah. Tu tandanya sedap la kan.

1 2 cawan gula pasir. Lepas sebati tutup api. Kek ini biasanya.

Resepi yang saya kongsikan ni walaupun banyak bahan daripada kek milo viral tu tapi tetap senang dan mudah untuk disediakan. Kek batik merupakan sejenis kek pencuci mulut yang tidak perlu dibakar. Masukkan adunan tadi ke dalam acuan atau gelas ikut selera dan masukkkan ke dalam steamer lebih kurang satu.

Klik sini untuk rujukan. Untuk resepi kek batik milo nie uols x yah guna telur. Masukkan milo dan gaul rata.

Bahan a dicampurkan dan dimasak diatas api yang kecil. Kek ini dibuat dengan mencampurkan biskut marie yang dihancurkan dan digabungkan dengan sos coklat atau kastard cair yang dibuat dengan telur mentega atau marjerin susu pekat milo dan serbuk coklat.

Pin On Recepi Lyna K

Pin On Cakes

Pin On Kek Milo

Brownies Cupcake Double Chocolate Milo Brownie Cake Recipe Cake Recipes Brownie Cake

Pin On Resepi Kek

Pin Di Kek Milo

Pin On Yummylicious Cakes N Brownies

Pin On Kek Milo

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Recipe

Pin Di Cakes

Pin On Cakes

Pin Di Desserts Cakes

Pin On Cakes Cakeiy Cakeiy

Pin On No Bake

Pin On Cake

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Kek Coklat Milo Yang Moist Dan Sedap

Pin Di Cake Recipes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Milo"