Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble Air Fryer

Biasalah kek ni kalau kena dengan selera dan tekak kita. Dijamah pula dengan teh atau kopi panas.

Pin On Kek

Guna air fryer toros pro chef je.

Resepi kek marble air fryer. Kekmarble goldenapron2020 dapat resepi kek marble ni dari group air fryer. Haa makin meriahlah jawabnya. 20 minit siap kek nya.

Hehe butter untuk sapu nipis loyang elak kek melekat blender. Bakar pula menggunakan fungsi bake pada air fryer. Letak sepinggan pun licin.

Resepi kek ini sesuai. Mesti ramai penggemar kek dalam page ni kan. Macam macam boleh masak guna air fryer ni.

Biasanya resepi kuih kek atau pastry yang guna oven ambik masa lama berbanding masak guna air fryer. Kek marble tanpa telur setelah buat carian di google maka dapatlah satu resepi kek marble tanpa telur. Resipi burnt cheese cake guna air fryer peralatan.

Seronok dia bila tengok kek buatan air tangannya menjadi. Resipi sedap dan mudah untuk kek marble coklat air frayer. Ia merupakan himpunan resepi resepi terbaik air fryer yang kakmie pernah hasilkan.

Resepi kek marble guna air fryer toros pro chef sedapnya kek marble. Kek marble dark chocolate yang moist dan senang nak buat guna sukatan cawan. Contohnya jika kita masak kek dengan oven makan masak 30 40 minit tapi bila menggunakan air fryer hanya 15 20 minit saja.

Bakar la guna airfryer sahaja. Kek marble paling senang gebu dan sedap. Antaranya resepi kek marble air fryer resepi kek marjerin air fryer resepi kek coklat air fryer dan bermacam macam lagilah.

So kita decide nak jugak pertama kali join bonus. Guna air fryer toros pro chef je. Dalam masa yang sama melatih anak dara umur 10 tahun mem baking.

Air fryer mommy tak pre heat loyang saiz 6 inci loyang non stick membakar dengan lebih cantik berbanding loyang di alas baking paper baking sheet lepas dah buat rasanya tak perlu guna kot sebab kertas ini comotkan rupa tepi. Sebenarnya baru pertama kali mai buat kek marble ini. Oven memang takde dekat rumah.

Hari ni saya nak update resepi coklat moist guna air fryer. Sebenarnya baru pertama kali mai buat kek marble ini. Resepi kek marble red velvet.

Percubaan memasak kek menggunakan air fryer alhamdulillah menjadi. Gebu dan harum baunya. Guna bahan bahan yang sedia ada di dapur je.

Boleh lihat macam macam resepi guna air fryer yang telah di masak kat sana. Air fryer kek dan roti. By pentadbir no comments.

Disebabkan terasa nak makan terus cari resepi paling mudah di internet. Untuk kuih seperti cucur pisang cempedak dan sebagainya perlukan sedikit minyak untuk buatkan ia garing dan sedap. Disebabkan terasa nak makan terus cari resepi paling mudah di internet.

Percubaan dan pengalaman memasak kek. Bukan itu sahaja dalam ebook ini juga kakmie kongsikan pelbagai teknik masak guna air fryer yang menarik. Kakmie juga ada menulis resepi dalam bentuk ebook iaitu ebook 27 resepi air fryer istimewa.

Malah ada juga group khusus untuk pengemar resepi air fryer di facebook.

Pin Di Resep Cake

Pandan Marble Cake Marble Cake Cooking Recipes Recipes

Resipi Kek Marble Coklat Air Frayer Oleh Sue Hana Cookpad

Pin On Cakes

10 Resepi Kek Pastry Sedap Dan Mudah Guna Air Fryer

Pin On Airtangan Mas Cotek

Pin Di Cookies Cakes

Pin Di Marble Cake

Resepi Kek Marble Sedap Resepi Bergambar

Resipi Marble Cake Guna Airfryer Sukatan Cawan Cukup Mudah Sedap Pula Tu Cappucinnolatte

Khind Marble Butter Cake Air Fryer Arf3000 Power Mixer Sm350p Khind Recipe Youtube

Kek Marble Tanpa Telur Guna Air Fryer

Kek Marble Jelita Kek Sedap Gebu Boleh Masak 3 Cara

Pin Di Cake

Olahan Resepi Kek Mudah Guna Air Fryer Foody Bloggers

Kek Marble Yang Gebu Dan Lembut Tanpa Ovalett Youtube

Pin On Marble Cake

Pin On Cupcake Cookies Muffins Cakes

Tutorial Masak Muffin Pisang Guna Air Fryer Youtube


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble Air Fryer"