Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Buah Bakar Sukatan Cawan

Resepi kek buah bakar sukatan cawan mudah sedap pada 17 10 2017 jumlah. Oleskan dengan sedikit minyak atau marjerin.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Maklumlah buah buahan pun dah ada rasa gula.

Resepi kek buah bakar sukatan cawan. Kalau ikut tips dan cara camni memang puas hati lah tengok hasil kek pisang sukatan cawan ni. Ada dua jenis cara masak kek buah ini iaitu dengan kukus dan juga kek buah bakar tapi yang bakar tidak selembab yang dikukus sebab perbezaan proses masak jadi kali ini jom tengok versi kukus kesukaan saya. Simple dan senang sukatan cawan.

Saya mar ikhlas nak ucap terima atas perkongsian resepi nih. Tuang adunan ke dalam loyang dan tabur bijan dengan secukupnya. Bila dah masak keluarkan kek dan biarkan sejuk.

Tapi jika ditanya citarasa saya saya lebih suka kek bakar keeper recipe saya sebelum ini. 14679 hits kek buah sememangnya terkenal dengan kek yang sangat manis dan enak kek buah pastinya digemari oleh pencinta manis manisan berikut dikongsikan bahan bahan serta cara membuat kek buahan campuran masam masam manis yang mudah dan sedap bahan b. Cara buat kek asas.

Kek coklat biasanya dimasak dengan cara kukus. Jom layan resepi yang telah saya salin. Resepi kek kukus buah buahan assalamu alaikum dan hasrat terbaik untuk kita semua.

Masa mungkin berbeza 5. Resepi fruits pastry cake sukatan cawan dan petua buah tidak tenggelam cara buat kek fruit pastry resepi kek viral fruit pastry ayak tepung gandum bersama baking powder kemudian ketepikan putar mentega gula kastor dan yogurt hingga kembang. Alhamdulillah masih diberi kesihatan supaya kita dapat.

Namun pada perkongsian kali ini pula. Bakar lebih kurang 30 40 minit sehingga kek masak. Ambil loyang kek cawan atau muffin.

500g buah campuran 250g pure butter anchor tatura scs 1 2 cawan gula perang ikut tekak masing2 kalau nak manis tambah 2 3 camca sudu lagi 1sdk caramel essence optional 1sdk mix fruit esen optional. Boleh tengok link di atas. Salam maaf siapa nama empunya bw blogger.

Untuk resepi kek kukus lain boleh cuba step by step resepi kek mentega kukus yang awesome gebu di sini. Mari cuba buat kek buah mudah ini. Bakar guna suhu 180c selama 25 30 minit menggunakan api atas bawah.

Resepi kek kukus buah buahan sukatan cawan september 29 2019 by eka manda febriana putri share yuk. Resepi kek coklat moist bakar sukatan cawan lembut di mulut oleh rahayu z minum petang petang bertemankan kek coklat moist bakar terasa sangat sempurna. Kek ini sangat sedap dan secukup rasa sahaja manis.

Nak menang hadiah istimewa.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Yummy

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Kek Kukus Buah Buahan Versi Basah Loyang 10x10 In Sumbangan Diana Resepi Asal Sila Rujuk Sini Bahan Bahannya 500 G Tepu Kek Kukus Cake Recip

Pin On Resepi2

Pin On Projects To Try

Pin On Cake

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Cakes Muffins

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin Di Carrot Cakes

Pin On Azlita Kek Biskut Sweetpastry

Pin On Recipes

Pin On Marble Cake

Pin By Asilah On Koleksi Resepi Mas Cotek Cake Recipes Snacks Dishes Pastry Recipes

Pin On Cakes Fruit Cake

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Buah Bakar Sukatan Cawan"