Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Batik Milo Lembut Tanpa Telur

Rasanya penuh dengan coklat dicampur pula rasa lemak daripada biskut pastinya menimbulkan kombinasi yang amat menarik untuk dimakan. Cara membuat sangat mudah sama ada tanpa telur atau guna milo coklat susu biskut marie butter dan cheese.

Pin Di Putri

Jom kita tengok bahan bahan membuat resepi kek batik lembut special ni.

Resepi kek batik milo lembut tanpa telur. Kek batik merupakan juadah pemanis mulut yang amat popular di malaysia. Tapi nak sedap pilih seperti dalam pic ni jenama morris 3 4 susu tin pekat manis. 25 keping biskut marie mana mana jenama.

Tidak semua orang menyukai telur bahkan ada yang alergi makan telur kulit merah merah gatal dan sebagainya. Kek batik vico ni sangat mudah penyediaannya kerana bahan bahannya tidak banyak dan mudah di dapati di pasaraya. Jomlah simak resepi kek batik nestum milo ni sebelum air liur menitis.

Ia sesuai dihidangkan ketika buat rumah terbuka jamuan makan makan pot luck di pejabat anak anak pun gerenti mesti suka bagi yang alergik dengan telur jangan bimbang kerana tetap boleh menikmati kesedapan kek batik yang lembut berlemak dan pekat dengan rasa koko dan coklat tanpa menggunakan. Selain itu saya juga akan menggunakan milo dan serbuk coklat sebagai perasa coklat. Kek ni sesuai hidang ketika majlis majlis raya seperti hari raya aidilfitri dan juga sambut krismas.

Cara mudah hasilkan popia coklat salut nestum yang sangat sedap. Kek batik ialah pencuci mulut yang popular di malaysia agak beza seperti kek kek lain cara buat kek batik amatlah mudah sebab ianya antara kek yang tidak perlu dibakar. Bahan kek batik milo nestum tanpa telur sukatan cawan 1 cawan mentega 1 tin susu pekat manis 1 sudu besar serbuk coklat 10 sudu besar milo 3 sudu besar nestum 1 paket.

Dan juga meningkatkan kalori. Hari ini saya nak kongsikan salah satu lagi resepi kek batik iaitu kek batik vico yang menggunakan telur untuk mendapatkan hasil kek yang lembut dan sedap. Pasti ada yang bertanya resepi kek batik dan cara nak buat macamana supaya jadi lembut rangup dan gebu.

10 resepi kek batik sedap dan lembut. Nak best guna brand. Jika tidak keraslah kek anda.

Kebiasaannya telur merupakan bahan utama untuk membuat apa juga jenis kek termasuklah kek batik. Untuk itu kami cadangkan anda resepi kek batik tanpa telur yang mana sangat elok untuk anda yang berpantang makan telur. 1 sudu besar serbuk koko.

Pengguna laman sosial facebook berkongsi langkah demi langkah bagaimana membuat biskuit kuk lembut batik menggunakan marie dengan mudah. Cara pembuatannya tidaklah susah walaubagaimanapun ianya perlulah dihasilkan dengan cermat. Tahukah anda menurut kajian dengan menikmati sepotong kek dapat mengurangkan rasa stress manusia.

Kek yang sangat mudah buat dengan hanya bahan seperti biskut marie susu milo untuk jadi. Kali ini saya ingin berkongsi resepi resepi kek batik yang lembut. 5 sudu besar milo.

Terdapat juga resepi kek batik milo cheese sukatan cawan nestum biskut kue oreo dan produk pertanian lain mengikut kreativiti mereka sendiri. 1 resepi kek batik tanpa telur. Kenapa saya buat jadi keras dan mengapa jadi cair resepi kek batik lembut simple sedap.

Pin On Cake Cookies

Pin Di Resepi Kek

Resep Dan Cara Membuat Brownies Kukus Cream Cheese Di 2020 Resep Kue Resep Brownies

Pin On Cake

Pin Di Kek Batik

Kue Batik Milo Biskuit Marie Tanpa Oven Tanpa Kukus No Bake Digestive Biscuit Cake With Milo Youtube Non Bake Desserts Food Milo Cake

Pin Di Kue

Pin On Ana

Pin On Kek Batik

Pin On Recepi Melayu

Pin Di Resepi

Pin On Kek Batik

Pin Di Nutella

Chocolate Cake 3 Bahan Lock Down Cake Tanpa Telur Tanpa Oven Tanpa Mixer Youtube In 2020 Dessert Recipes Chocolate Cake Desserts

Pin Di Recipes

Pin Di Bake Cook

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Resepi Tumis Menumis

Resep Brownies Panggang Irit Lembut Moist Tanpa Dcc Oleh Kheyla S Kitchen Resep Panggang Resep Margarin


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Batik Milo Lembut Tanpa Telur"