Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pandan Kukus Mudah Sukatan Cawan

Resepi kek pandan kukus ini telah dikongsikan oleh rose rosnah rosnah di facebook dan telah mendapat perkongsian ramai. Nak buat kek mudah ya sebenarnya ikut je resepi yang diberi dan patuhi aturan langkah demi langkah.

Pin On Resepi

Lama rasanya nak siapkan entry kek pandan kukus ni.

Resepi kek pandan kukus mudah sukatan cawan. Memang syok duduk kampung sampai tak ingat nak update resepi kek ni. Saja saja duduk seminggu kat kampung teman mak. 1 2 cawan susu pekat.

Nanti kek tak jadi katanya resepi yang salah. 1 2 cawan minyak jagung biasa. Pandan merupaka salah satu bahan yang sering digunakkan dalam masakan melayu padan nie lebih kurang vanilla kalau dekat barat terkenal dengan vanilla manakala di malaysia terkenal dengan pandan.

Cara mudah untuk menyediakan hidangan kek span pandan santan yang sangat lembut dan gebu. 1 sudu soda bikarbonat. Kek kukus pandan moist sukatan cawan.

Baca di link baru. Sebab lepas buat kek ni esoknya saya balik ke kampung halaman. Sukatannya bahan bahannya pun cukup senang.

Meriah sikit mak melayan cucu cucu sempena cuti sekolah ni. Padahal kita yang tak menurut perintah. 1 sudu perasa pandan.

Selain itu resepi kek kukus pandan nie mengunakkan sukatan cawan senang kan. Step by step resepi. Dah seminggu lebih dah buat kek ni tapi tertangguh tangguh nak update resepi kat blog ni.

Resepi kek mentega hari ini adalah sumbangan puan sarina mohamad yang digunakan untuk dijual sendiri terima kasih puan atas sumbangan resepi. 4 gunakan cawan metrik standard untuk lebih tepat berbanding cawan di rumah untuk sukat adunan berasakan sukatan cawan. Mari kita cuba resepi yang simple ini.

Ini adalah untuk dibakar jika anda nak kek mentega kukus oleh baca di link di bawah ini. Resepi kek pandan kukus.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Acuan Biru

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Recipes

Kei Kukus Pandan Tart Recipes Cake Recipes Cake Recepies

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Resepi

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pandan Gula Melaka Brownie Cake Recipe Pandan Cupcakes Recipe Moist Cake Recipe

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Cake

Pin On Kek Coklat

Pin On Recipes

Pandan Cheese Karemel Pandan Cake Savory Dessert Cake Recipes

Pin On Resepi Kuih Muih

Pin On Recipes

Pin On Kek

Pin On Resepi Kek

Pin On Airtangan Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pandan Kukus Mudah Sukatan Cawan"