Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Lobak Merah Sukatan Cawan

3 1 2 cawan tepung naik sendiri 2 biji lobak merah disagat 1 1 2 cawan minyak jagung 1 1 4 cawan gula kastor 1 1 2 cawan susu cair 1 sudu besar cuka 2 biji. Macam biasa bila buat kek masih menggunakan resepi asas kek klik sini.

Pin On Recipes

Terima kasih kerana membaca resepi kek lobak merah kukus sukatan cawan pasti sedap penafian.

Resepi kek lobak merah sukatan cawan. Kek lobak merah sukatan cawan nak tahu cara masakan. Cuma kuantitinya digandakan sedikit nak bagi penuh mangkuk bulat yang ada dirumah. 1 1 4 cawan gula perang halus 3 4.

Biasa makan kek biasa je kan. Tonton di https youtu be wjk5hfjvmvm shorts. Sedap sekali jika dimakan sejuk walaupun ada yang suka ianya suam suam selepas dipanaskan di dalam microve.

Jika timbul masalah mengenai perkara ini anda boleh menghubungi saya di contact me. Sesekali try kek lobak merah ni fuh memang sedap. Bagi anda yang berminat untuk membuat kekot kek anda kami telah menyediakan senarai resep resipi lobak merah bersama sama dengan cara.

Loyang yang digunakan untuk resepi ini adalah bersaiz 8. Ayakkan tepung gandum bersama serbuk penaik soda bikarbonat serbuk kayu manis dan garam. Di dalam bekas lain kacau telur sehingga hancur tak perlu kembang.

Kombinasi rasa manis berempah lembut dan kena pulak rasa frosting keju tu. Jika anda tidak mempunyai cawan seperti pemilik resepi anda boleh gunakan cawan teh. 2 biji telur.

Kek yang dibuat sendiri memang sedap berbanding dengan kek yang dibeli di kedai hatta di secret recipe sekali pun. Hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. 1 sk garam diayak 4.

Di sini kita akan membincangkan resipi lobak merah di atas bagel dengan menambah krim keju yang dibekukan. 2 cawan lobak merah disagat. 1 cawan lobak merah parut 1 2 cawan nenas cincang 1 2 cawan minyak email protected masak.

Semua terpulang kepada kesukaan masing masing. Memang sedap dan sangat moist kek ini dan memang menepati citarasa kami tanpa perlu lagi mencari resepi kek karot yang lain. Gambar artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain.

Langkah demi langkah menyediakan kek lobak merah edisi power humban. Resepi kek lobak merah bahan bahan. Kemudian masukkan gula lobak merah nenas dan juga.

Kek lobak merah carrot cake juga boleh dikukus dengan memastikan loyang tersebut ditutup dengan aluminum foil langkah ini diambil untuk mengelakkan wap menitik jatuh. 1 1 2 cawan tepung naik sendiri diayak 2. Ia adalah untuk mencantikkan kek kek menyedikkan dan tentu saja.

1 sk serbuk kayu manis diayak 3. Artikel dan catatan adalah ulasan serta. Resepi kek lobak merah boleh diproses sedemikian rupa keju krim beku atau topping.

Pin On Recipes

Red Velvet Birthday Cake Decorating Red Velvet Cake Cookie Recipes

Kuih Lapis Cheese By Azlina Ina Asian Desserts Layer Cake Recipes Traditional Cakes

23 08 2020 In 2020 Food Videos Food Recipes

Pin On Cake

Pin On Resepi Kek

Pin By Fatimah On Resepi Cake Recipes Marble Cake Recipes Asian Cake

Pin By Nur Syairah On Cake World Cake Recipes Dessert Tea Cake Recepies

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Carrot Cakes

Carrot Cake Gebu Cake Recipes Carrot Cake Recipe Cake Desserts

Pin On Yummy Resepitotry

Pin Di My Cake Collection

Carrot Cake Cake Recepies Cake Recipes Cake Receipe

Pin By Mary Lam On Cakes Pastry Buns Dessert Cake Recipes No Bake Cake Fruit Cake

Pin On Resepi

Pin Auf Do It Yourself Diy

Pin By Delinna On Mesti Cuba Cake Receipe Cake Recipes Desserts

Pin Di Cake


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Lobak Merah Sukatan Cawan"