Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble Simple Kukus

Gunakan loyang saiz 8 atau 7 ya untuk adunan ini. Menariknya mengenai resepi kek susu marbel ni anda boleh bakar kalau mahu rasanya yang sedikit kering dan gebu atau kalau mahu rasa kek susu yang lembab boleh la kukus.

Pin On Noy Yullan

Salam maaf siapa nama empunya bw blogger.

Resepi kek marble simple kukus. Jom belajar cara membuat cara memasak dan download pelbagai resepi yang mudah simple ringkas dan sedap di sini. Kek kukus pelangi yang lembut dan lembab isnin 9 september 2013 kek kukus pelangi yang lembut dan lembab azie 9 09 2013 chocolate kek resepi chef nor zailina ini saya ambik di sini. Kalau kek coklat atau kek red velvet tu agak kuranglah sikit walaupun makan juga.

Kek yang dihasilkan sangat cantik bercorak belang macam zebra membuat siapapun yang melihat ingin menyantap kek ini. Klau uols try sekali memang lepas nie akan rasa nak makan je lagi. Ok hari nie kita belajar buat kek marble plak.

Untuk resepi kek kukus lain boleh cuba resepi kek pandan kukus gebu guna blender sangat mudah di sini. Boleh buat untuk minum minum petang. Pagi petang siang malam dorang tetap makan.

Tapi anak saya ni tak kisah pun. Kali ni saya buat kek marble kukus pulak. Simple dan senang sukatan cawan.

Maklumlah kek kosong macam ni adalah kek yang dimakan sejak kecil kecil dulu. Resepi kek marble moist sukatan cawan mesti ramai yang mencari cari resepi istimewa kek marble dengan sukatan cawan sampai jumpa blog ni kan haha saya pun lama mencari resepi kek marble yang senang kita nak buat dan sukat tambah tambah lagi saya ni beginner dalam bab buat kek mekek bagai ni. Bagi yang minat dengan perisa keladi kena cuba resepi kek marble keladi nie.

Kek ini dibuat dengan cara dibakar namun anda pula boleh membuat dengan cara kukus. Kek marble kukus oleh myresipi published at 17 nov 2012 06 20 pm. Seperti resepi kek marble yang dikongsikan oleh ana mariana ismail di facebook.

Saya mar ikhlas nak ucap terima atas perkongsian resepi nih. 2 sudu makan serbuk koko van houten 2. Resepi kek marble nie mmang moist lar.

Saya memang suka kek mentega atau kek marble atau apa apa kek yang simple macam ni. Cara buat kek asas. Keseronokan buat kek ni sebab anak anak saya memang peminat tegar kek.

Kek marble nie perisa keladi so mmang sedap lar. Bahan bahan untuk resepi kek marble nutella kukus ini. Sukatan resepi kek susu marble yang diberikan di bawah ini bersaiz sederhana dan sesuai untuk 6 8 orang.

Resepi nie juga boleh untuk uols buat jualan sbb bahan bahan untuk buat kek marble keladi nie simple sangat.

Pin On Marble Cake

Pin Di Selected Cakes

Pin On Recipes

Pin On Cakes

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pelangi Cheese Lapis Cake Recipes Layer Cake Recipes Cake Recepies

Pin On Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Food And Drink

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal

Pin On Aneka Resepi Roti

Pin On Cake Recipes

Pin On Baking

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Cake

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Resepi Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble Simple Kukus"