Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pisang Viral Kukus

Ummi bab kek kukus ni memang sukalah sebab ummi tak ada oven dan tak berkeinginan pun nak beli oven. Dapatkan resepi kek pisang di sini.

Pin On Resepi

Cara buat kek pisang viral.

Resepi kek pisang viral kukus. 3 4 cawan gula halus. March 19 2020 may 4 2019 by viramon. Cuma guna empat bahan kukus dah siap.

Adunan kek pisang kukus ni untuk saiz loyang berukuran 6 inci 7 inci atau 3 4 orang makan. Kek milo kukus viral iklan bahan bahan 4 biji telur ayam 2 cawan milo 2 sudu besar susu pekat manis esen vanila secukupnya. Kalau tak ada alat pengukus boleh cuba kukus atas api dengan periuk atau menggunakan rice cooker.

Terima kasih telah berkunjung ke laman web kami. Sebelum ini kami telah kongsikan satu resepi kek pisang bakar kali ini kami akan kongsikan resepi kek pisang juga tetapi ia akan dimasak. Kukus kek selama 45 minit atau hingga kek masak.

Mudah sangat nak buat. Kredit resipi foto. Ini adalah cara dan resepi untuk membuat kek pisang sedap versi kukus nak cuba boleh ikuti step dibawah.

Resepi kek coklat kukus. Resepi ini hanya guna sukatan cawan saja. Resepi kek pisang kukus gebu viral.

Kalau anda nak buat saiz besar gandakan sahaja bahan bahan resepi kek di atas ya. Kami rasa pasti kejap je licin. Melalui facebook seorang wanita menggunakan nama mia mie telah berkongsi resipi membuat kek milo kukus yang sedang viral sekarang ni.

Resepi kek pisang viral gebu sedap simple enak perkongsian resepi kek pisang terkini. 1 sudu besar ovelatte. Yang bujang bujang tak perlu risau kalau tak ada mixer dan oven resepi kek pisang ini hanya menggunakan blender dan alat pengukus.

Sesiapa yang ada pisang lebih lebih tu boleh la buat kek pisang kukus ni memang senang lembut dan sedap. Juga boleh dibakar pada suhu 160 c selama 45 minit ikut oven masing masing. Resepi ni asalnya dari puan mama.

Sila tengok perkongsian resepi daripada rodiah amir di facebook. Bila sejuk bolehlah terus dimakan atau dihias dengan krim dan parutan keju. Kek pisang coklat moist kukus.

Ramai orang yang berjaya buat kek coklat kukus lembut resepi ini. Resepi kek coklat kukus yang viral lagi mudah dan sedap. Dengan rasa wangi pisang dan gebu memang sesuai la untuk anda buat menu sarapan pagi atau minum petang.

Kebarangkalian nak gagal itu sedikit saja. Jangan lupa like dan share resepi ini ya. Jadi kami ingin kongsikan sebuah resepi kek pisang oleh puan hasyyati yang sangat mudah untuk anda cuba.

Kek kukus ini juga manisnya sederhana sahaja sebab saya suka rasa sebegini. Kalau amsak dalam bekas seperti dalam gambar masanya hanya 20 minit sahaja. Selain daripada buat untuk anak anak boleh anda guna resepi apam pisang gebu ni untuk tambah.

Kalau banyak pisang yang dah masak dan takde orang makan apa kata anda cuba resepi apam pisang kukus gebu ni. Selain resepi kek pisang kukus kami juga menulis resepi lain yang mendapat perkongsian ramai.

Resepi Apam Pisang Kukus Mekar Gebu Guna Blender Sahaja Baking Food Cooking

Pin Di Kek Mois Kukus

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Cakes Muffins

Pin On Kek Mois Kukus

Pin Di Kek

Pin By Shahariah Ibrahim On Azlina Ina Recipes Banana Cream Cakes Cake Recipes Snack Cake

Pin On Resepi

Cara Buat Apam Pisang Gebu Terlajak Mudah Yang Hanya Perlu Kukus 5 Minit Rasa Resep Makanan Makanan Resep

Cara Buat Apam Pisang Gebu Terlajak Mudah Yang Hanya Perlu Kukus 5 Minit Rasa Resep Makanan Resep Makanan

Pin On Airtangan Azlina Ina

Resep Kue Lagi Hits Bolu Pisang Paling Mudah Tanpa Telur Dan Mixer Youtube Food Food And Drink Bolu

Apam Pisang Gula Melaka Asian Desserts Recipes Malaysian Dessert

Apam Pisang Madu Recipes Cake Recipes Food

Pin On Kek

Resep Bolu Pisang Kukus Tanpa Telur Dan Mixer Di 2020 Makanan Dan Minuman Resep Masakan Makanan

Pin On Resipi Kek

Pin On Food Drink

Pin Di Resepi Camilan


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pisang Viral Kukus"