Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Kek Hari Jadi

So tb nak buat kek yang tak perlu bakar. Resepi ini dikongsikan oleh rashidah kamaruddin dan telah mendapat banyak perkongsian.

Pin On Kek

Ia juga boleh dibuat secara saja saja atau untuk minum petang.

Resepi kek coklat moist kek hari jadi. Saya beli silikon mould hari tu pun memang untuk tujuan membuat kek ini. Selain daripada untuk masak suka suka kek coklat kukus yang ringkas ini juga boleh dibuat semasa hari jadi. Kebanyakkan resipi yang yy jumpa untuk buat kek ni adalah kukus.

Sebab ada karamel boleh lah saya makan sendiri kalau hubby dan anak anak tak mahu makan. Hari ni yy nak share resepi kek coklat moist yang dibakar menggunakan oven. Bilangan lilin yang dipasang di atas kek dijadikan simbolik bertambahnya umur yang diraikan.

Tb rasa macam nak buat coklat kek moist la pulak sebab dah tb baru je ada periuk kukus hadiah hari jadi tb hari tu. Banyak giler resepi kek kukus kat situ. Kek coklat moist untuk sambutan hari lahir baby aslah.

Bagi anda yang nak cuba buat kek coklat mpoist yang kurang manis resipi perkongsian saudari ummydarwisha mansor ni boleh anda cuba. Resepi kek coklat kukus. Tetapi kepada yang belum tahu ada kek yang boleh dibuat tanpa oven dan kanak kanak suka makan.

Secara kesimpulannya ia boleh dibuat pada bila bila masa tak kira apa jua situasi tidak perlu majlis atau sebab formal untuk membuatnya. Dia angguk je. Untuk bahan yang digunakan di bawah ni korang perlukan loyang bersaiz 8 x 8.

Jauh lg bkn 11 nak oittt. Tanpa membuang masa lagi jom kita lihat. Sambutan hari jadi tak lengkap tanpa kehadiran sebuah kek.

Kek itu ialah kek coklat moist. Tambah tambah bagi mereka yang mempunyai cahaya mata. Tak kiralah sama ada untuk diri sendiri atau ahli keluarga kita.

Memang kena sangatlah resepi pilihan saya ini kerana dia pun suka makan kek coklat. Bila sebut kek coklat pasti terbayang rasanya yang manis. Dia nak kek gmbr angry bird tp camno aku nak buat.

Jadi fikir punya fikir akhirnya saya memutuskan untuk membuat kek coklat puding karamel yang memang dah lama tertangguh. Kek bukan sahaja di buat sempena ingin menyambut sambutan seperti hari jadi ulang tahun dan sebagainya. Tp aku penuhi gak le permintaan dia.

Terus ambil dan tepek sini. Huk alohhhh hari jadi apanya. Isteri sempat menghasilkan kek coklat moist untuk baby aslah bermodalkan.

Semalam kami anak beranak buat jamuan kecil menyambut kelahiran baby aslah yang genap umurnya 3 tahun. Tapi hari ni kita kasi bakar. Akhirnya saya gagahi juga sehingga.

Kek coklat moist semalam pas abis masak2 lauk kat dapur si apis dtg kat aku tanya aku leh tak buatkan dia kek hari jadi. Saya memilih untuk menghasilkan sebiji kek coklat kukus moist untuk anak lelaki saya yang sulung. Yy juga ada peralatan menyukat bahan bagi memudahkan kerja sukatan.

Tiada jemputan orang luar sekadar sambutan antara anak beranak sahaja. Home made kek coklat moist hasil air tangan isteri tersayang. Ternampak resepi ni dekat page jom belajar buat kek.

Hadiahkanlah kepada yang tersayang. Sambutan hari jadi antara sambutan yang wajib diadakan setiap tahu. Last2 aku ckp aku buatkan kek apa2 jelah ekk.

Ditambah pula dengan topping coklat menambahkan lagi kemanisan yang sedia ada.

Pin Di Selected Cakes

Pin On Kek

Pin On Kuih Raya Malaysia

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Moist Choc Cake Pressure Cooker Recipes Chocolate Recipes Recipes

Pin On Airtangan Chef

Pin On Recepi Melayu

Pin On Projek Untuk Merasakan

Pin On Recipes

Pin Di Noxxa Pressure Cooker

Pin Di Recipes To Cook

Pin Di Local Bakes

Pin Di Chocolate Cake

Resipi Kek Coklat Moist Sedap Gebu Kurang Manis Viral Di Fb Hingga Dapat 12 Ribu Share Rasa Food In 2018 Pinterest Cake Chocolate And Chocolate R

Pin On Resepi Kek

Pin Di Resepi Pelbagai

Pin On Yummy

Pin Di Kek Coklat

Pin Di Simple Cake


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Kek Hari Jadi"