Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble Jelita Azie Kitchen

Walaupun saya mempunyai banyak tested resepi kek butter kek marble dan kek vanilla yang lembab dan gebu serta menepati selera saya namun ianya tidak bermakna yang saya tidak perlu mencuba lain lain resepi. Bila melihat bahan bahan yang digunakan dalam resepi ini sangat mudah saya terus menyalin resepi ke dalam ipad dan bercadang untuk cuba membuatnya sendiri kemudiannya.

Pin On Manisan Kue2 Hidngn Mlyu

Menelan nelan air liur saya bila melihat gambar kek zila.

Resepi kek marble jelita azie kitchen. 1 malaysia menyediakan pelbagai resepi masakan tradisional masakan barat kek dessert dan pelbagai lagi. Kek itu mestilah agak lembab lembab baru sedap pada selera saya. Saya memang suka makan kek terutama kek yang plain macam kek butter atau kek marble.

469 likes 2 talking about this. Resepi red velvet enak. Azie kitchen food blogger no.

Untuk melihat pelbagai video resepi yang menarik anda boleh melihat dekat youtube channel resepi senang kat situ ada banyak video yang menarik anda boleh tonton dan belajar. Saya memang suka makan kek yang plain dengan sedikit perisa jer. Tambahan pula komen komen dan gambar yang dipos semuanya mengujakan saya untuk mencuba.

Hari tu saya terpandang kek marble ct yang berwarna pink dan hijau yang nampak lembut manja gitu amat menawan hati. Klau yang still x fham boleh tengok video kat bawah untuk tengok step by step cara buat kek marble jelita video resepi kek marble jelita. Mmg xmnghampakan dan mmg tulus ikhlas pn azie mmberi ilmu masakan.

Kek tetap naik dengan gebunya dan sangat moist. 3 645 likes 286 talking about this. Lembut gebu dan lembab.

Kalau buat kek marble bahagikan adunan kepada beberapa bahagian dan warnakan mengikut warna yang disukai. Haaaa itu yang teringat kek marble ct yang menggunakan sour cream. Mula2 sy blajar masak kwn sy suggest ikut resepi pn azie.

Lain kali memang boleh guna resepi ini lagi untuk membuat kek marble atau kek mentega. Semuanya mnjadi bla sy ikut. Sehingga sampai rumah pun saya masih terkenang kenang keenakan kek itu.

Itu lah yang menarik hati saya untuk mencuba membuat kek marble trio resepi dari blog che mat gebu di sini. Saya makan kek marble yang sangat sedap ini semasa jamuan hari terbuka di pejabat di shah alam sehingga terbawa bawa ke rumah. Rasanya lembab lembab dan manis manja giteewww.

Kesedapannya menjadikan saya tanpa malu terus meminta resepi dari anisah. Jangan marah ya tuan punya resepi. Food beverage company.

Resepi kek marble jelita. Resepi kek marble jelita. Tuang dalam adunan dan loreklah sesuka hati.

Pin On Recipes

Pin On Yummy Resepitotry

Pin On Butter Cake

Neapolitan Desserts Marble Cake Marble Pound Cakes Desserts

Pin Di Cakes

Pin On Kuih Muih

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin On Cake

P5192132ed Dessert Cake Recipes Rainbow Cake Cake Recipies

Pin On Resep Kue

Pin Di Yummyyummeh

Azie Kitchen Kuih Bakar Pandan Lagi Makanan Hidangan Penutup Makanan Dan Minuman

Pin On Recipes

Pin On Kek Marble

Pin On Recipes

Pin On Resipi Ana

Resipi Kek Marble Jelita Oleh Norashikin Rahmat Cookpad

Kek Marble Jelita Edisi Niaga Youtube

Pin On Food And Drink


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble Jelita Azie Kitchen"