Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pelangi Simple

Bagi anda yang berminat untuk membuat kek kukus pelangi lembut gebu dan sedap kami telah membuat resepi kek kukus. Resepi ini dikongsikan oleh puan farizal radzali dan telah mendapat perkongsian ramai di facebook.

Pin On Cake

Pelbagai macam resepi kek kami adakan untuk anda.

Resepi kek pelangi simple. Resepi brownies asli bahan bahan untuk membuat brownies original 450g dark compound chocolate 150g butter 4 biji telur 180g gula perang 1sudu teh. Saya buat kek ini untuk meriangkan hati kerana beberapa hari lagi akan mula bekerja. Cara buat resipi kek marble pelangi gebu.

Jom belajar cara membuat cara memasak dan download pelbagai resepi yang mudah simple ringkas dan sedap di sini. Koleksi resepi kek azlina ina resepi mango ais cream cheesecake resepi tiramisu simple unbake tiramisu resepi kek pisang almond resepi kek butter pelangi resepi mango crepe resepi brownies original. 20 gram tepung gandum.

Published at 15 mar 2009 09 49 am. 5 biji telur ayam gred b. Gebu lembut memang terliur lah.

Nana pun turut membantu membancuh warna. Daripada kek yang sederhana sehingga kek yang mewah sedap dan cantik tentunya. Kebelakangan ini saya hanya memasak lauk pauk simple sahaja.

Resepi kek coklat marble pelangi mudah 2 sudu makan susu cair 6 biji telur 3 cawan tepung gandum 2 sudu teh baking soda campur sebati dan ayak 2 cawan gula halus 1 sudu teh esen vanila 1 1 2 cawan margerin pewarna ikut selera. 2 sudu teh esen vanilla. 280 gram gula kastor.

Resepi kek kukus pelangi mudah adalah salah satu yang amat dicari selepas sebagai kek yang satu kerana ini sangat bagus dan mempunyai tekstur yang sangat lembut dan gebu. Resepi kek yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di facebook ini sangat sayang sekali jika anda lewatkan. Jadi tidak hairanlah dari resep kukus pelangi yang kekok yang lembut dan lazat ditanyakan oleh banyak orang.

Dengan warna warni kek ini hati pun turut sama berlagu riang. Memang dah lama betul saya tak membuat kek dan kuih muih. Nak cuba resepi kari ayam pekat ala mamak.

Dapatkan resepi kek marble di sini. Kerana kek butter ni simple gila resepi dia dan sangat mudah untuk difahami. Resepi kek marble moist simple mudah jelita pelangi sedap homemade perkongsian resepi kek marble terkini.

Bahan resipi kek marble pelangi mudah. Selepas ini anda tak perlu bersusah payah beli di kedai lagi. 25 resepi kek untuk dicuba.

300 gram tepung naik sendiri. Cara buat kek asas. Menurut pemberi resepi ini kek ni kalau sesiapa yang rasa tak ada bakat untuk buat kek jangan risau.

2 sudu makan susu cair. Simple dan senang sukatan cawan. Resepi kek lapis pelangi viral yang korang kena cuba.

Pin On Marble Cake

Pin Di Blog Annur Syuhadah

Pin On Rainbow Cakes

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal

Pin On Asian Dessert

Puding Karamel Pelangi Cake Recipes Cake Recepies Moist Chocolate Cake

Pin On Malaysian Food

Pelangi Cheese Lapis Cake Recipes Layer Cake Recipes Cake Recepies

Pin On Resepi Kek

Pin On Recipes

Pin On Cake

Pin On Paddlepop

Pin On Cake

Pin On Buttercake

Pin On Video Resepi Memasak Sedap

Pin On Food And Drink

Pin On Cake

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin On Desserts


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pelangi Simple"