Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Moist Bakar Simple

Resepi kek coklat moist versi bakar sukatan cawan bahan bahan kek coklat moist versi bakar sukatan cawan. Sedap dan lembut memang menjadi.

Pin On Recipes

Dan nina dah try pelbagai versi kek coklat.

Resepi kek coklat moist bakar simple. Dari yang kukus moist bakar dan tak lupa juga yang tak menjadi pun pernah. Resepi kek coklat moist sukatan cawan bakar kukus. Anda bisa berkreasi dengan mencuba resepi kek coklat moist resepi kek coklat cheese resepi kek coklat bakar moist kukus moist bakar atau dengan karamel.

Kek coklat moist versi bakar sukatan cawan yang sangat mudah untuk dibuat. 2cawan tepung gandum 1cawan minyak masak 1cawan susu. Resepi kek coklat mudah ini dikongsi oleh seseorang yang saya ambil dari surving.

Istimewa resipi ini ia dibakar menggunakan ketuhar. Resepi yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di laman facebook dikongsikan oleh hajjah ana samad ini boleh anda jadikan petunjuk untuk membuat kek coklat moist versi bakar. Bagi penggemar tegar kek coklat silalah cuba resipi ni.

Ini adalah kek coklat ringkas ini juga boleh dibuat sepanjang hari. Resepi kek coklat moist bakar guna blender sejak dua menjak ni sha teringin makan yang manis manis kalau menu nasi akhir trimester ni dah tiada selera nak makan proses dalam pengurangan berat badan mungkin so disebabkan sha besok kena bsp start kontrol benda manis memang kena kontrol lah takut baby dalam rahim besar pula kan lagipun 5hb ni dah nak masuk wad seram nya bila baca. Pada permulaan nina memberanikan diri dengan dunia baking ini adalah dengan kek coklat.

S edapnya kek coklat moist ni. Cara buat kek asas. Saudari zuraita mohd anua ada kongsikan resipi yang dicuba dari saudari puan fara bakri.

Resepi kek coklat moist paling mudah sedap. Asalnya resepi kek coklat moist ni guna resepi 4 sudu tu. Cara buat pun simple sangat sebab saya humban je semua dalam periuk.

Berikan kepada orang yang anda sayangi. Anak anak terlampau suka lah jika dapat makan apa apa yang ada coklat ni mesti melompat keriangan sekejap lagi. Tapi saya tukar jadi 1 cawan supaya lebih mudah.

Resipi kek coklat moist paling sedap. Alhamdulillah hari ni kita buat kek pulak kek kesukaan ank2 kek coklat moist versi bakar bahan a 1 cwn air 1 cwn minyak masak 1 cwn susu pekat 1 cwn gula 1 cwn serbuk koko 2 biji telur gred a secubit garam tak letak pun takpa saya letak sbb nk kasi lemak bahan b ayak bersama 1 cwn tepung gandum 1 2 sudu teh soda bikarbonat 1 2 sudu teh. Simple dan senang sukatan cawan.

1 sudu teh baking powder. Jangan lupa try resepi ni n share ngan kawan kawan ye. Kek ni s angat sangat moist padat dan paling special tak terlalu manis.

Macam macam resepi kek coklat ada. Bahan yang senang didapati dan sukatannya guna cawan je. Confirm anda akan menghasilkan kek yang cantik dan lazat.

Biasanya kalau kek coklat moist ianya dikukus sahaja. Alhamdulillah dapat juga siapkan kek coklat lembab gebu lembut dan sedap versi bakar untuk makan bersama anak anak serta suami di rumah.

Pin On Projek Untuk Merasakan

Pin On Kek

Pin On Acuan Biru

Pin On Recipe

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Chef

Pin Di Recipes To Cook

Pin On Home Baking

Pin Di Selected Cakes

Resipi Kek Coklat Moist Sedap Gebu Kurang Manis Viral Di Fb Hingga Dapat 12 Ribu Share Rasa Food In 2018 Pinterest Cake Chocolate And Chocolate R

Pin On Recepi Melayu

Pin On Cakes Muffins

Pin On Kek Coklat Moist

Pin Di Bolu

Pin On Cakes

Azie Kitchen Best Moist Chocolate Cake Ever Lagi Kue Cokelat Resep Kue Coklat Memanggang Kue

Pin On Kuih Kek Biskut

Pin On Nurul Dessert

Pin On Resepi Kek Coklat


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Moist Bakar Simple"