Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Hati Parek Legend

Kek hati parek pari stingray liver adalah kek tradisi wajibyang mesti dihidangkan atas meja tamu pada setiap perayaan. Resipi ringkas menu alam masa penyediaan.

Resipi cara membuat kek hati parek.

Resepi kek hati parek legend. Saya masih ingat lagi sewaktu kecil ibu ibu saudara saya sering merungut apabila tiba masa membuat kek sebab masa tu mereka tak gunakan electric cake mixer tetapi memukul mentega dengan gula. Kek hati parek kek hati pari oleh myresipi. Walaubpun masa kukusannya lama.

Biarpun tidak secantik dekorasi kek fondant dan aising sugar tetapi keenakan rasanya yang sering menambat hati mereka yang menikmatinya. Juga kek yang tahan lama. Jiye vlogㅣeng 한달차 요거프레소 알바생 카페 브이로그 cafe vlog 바쁘다 바빠 duration.

Kek hati pari semakin terkenal ke seluruh malaysia bahkan ke negara2 jiran. Tapi berbaloi sangat dengan rasanya yang hebat. Published at 15 jan 2009 09 04 pm kategori.

Jiye졔 recommended for you. Kek hati pari parek. Kek hati parek sarawak memang terkenal dengan kehebatan keknya.

Lagi lama kita simpan lagi sedap tau. Kalau pergi beraya di sarawak jangan terkejut melihat resepi kek lapis horlick cheese kek lapis pandan kek lapis cheese kek hati parek kek belacan kek hati parek di atas meja hidangan sememangnya telah menjadi tradisi bagi orang sarawak menyediakan hidangan ini kepada tetamu yang datang beraya selain itu juga gandingan ideal adalah air gas atau air bikarbonat ya betul. Salah satu kek paling popular di sarawak dari dulu sampai skrg masa mengukusnya agak lama tetapi ia boleh bertahan lama 2 3 bulan lamanya pd suhu sejuk di samping rasanya yg sedap masam manis dan berkualiti cubalah resepi ini.

Serius cakap salah satu kek serawak yang aznie suka sangat makan. Semua golongan termasuk kanak2 sangat menyukai rasa uniknya. Resipi sedap dan mudah untuk kek hati parek.

Kek hati pari sangat terkenal di sarawak sejak sekian lama 70 an.


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Hati Parek Legend"