Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Pelangi Kukus Sukatan Cawan

Insyaa allah gebu je kek tu. Baru masukkan telur sebiji dan pukul bagi kembang sedikit baru lah masukkan telur yang kedua pukul dan telur yang ketiga.

Pin On Airtangan Azlina Ina

Rainbow kek kek pelangi mempunyai pelbagai lapisan warna yang membuatkan kek tersebut kelihatan menarik dan enak untuk dimakan.

Resepi kek pelangi kukus sukatan cawan. Nak buat kek bagi saya adalah lebih mudah dengan sukatan cawan. Resepi kek pelangi antara veriasi kek yang rupanya memang menarik pelbagai cara boleh dimasak antara boleh guna kaedah kukus bakar dan boleh mengikut sukatan cawan yang anda suka. Sememangnya resepi kek menggunakan sukatan cawan tersangat mudah dan menjadi pilihan ramai kerana ianya jarang sekali di ketengahkan.

Jadi tidak hairanlah dari resep kukus pelangi yang kekok yang lembut dan lazat ditanyakan oleh banyak orang. Kerana mengikut pengalaman saya yang sering buat kek dengan sukatan cawan tak pernah gagal. Bahan bahan loyang 7x7x3 1 cawan mentega.

Cawan gula kastor guna 1 2 cawan aje tp tetap manis 3 biji telur. Lain orang lain citarasa. Resepi kek pelangi sukatan cawan.

Cawan susu pekat. Dibawah ini telah cikza susunkan korang hanya perlu klik pada tajuk resepi sahaja untuk mendapatkan bahan bahan yang bersesuaian. Dalam bekas satukan planta gula halus serta esen vanilla pukul hingga adunan menjadi warna putih nak cepat gunakan mixer.

Resepi 1 kek kukus coklat tersangat lembab resepi. Bagi anda yang berminat untuk membuat kek kukus pelangi lembut gebu dan sedap kami telah membuat resepi kek kukus. Perna sekalipun saya gagal memcuba dr resepi kak azie terima kasih kerana ikhlas berkongsi resepi saya perna mencuba resepi org lain tetapi ada yg sukatan dan bhn yg kurg atau.

Resepi kek kukus pelangi mudah adalah salah satu yang amat dicari selepas sebagai kek yang satu kerana ini sangat bagus dan mempunyai tekstur yang sangat lembut dan gebu. Cara penyediaan resepi kek pelangi bakar atau kukus ini.

Pin On Marble Cake

Pin On Buttercake

Pin On Desserts

Pelangi Cheese Lapis Cake Recipes Layer Cake Recipes Cake Recepies

Pin On Recipe

Pin On Cakessssssss

Pin On Rainbow Cakes

Pin On Kek Pelangi

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Pin On Cake Recipe

Pin On Biskut Raya

Pin Di Lovely Cakes Collection Steamed Method

Pin On Cake World

Pin On Cakes

Resep Bolu Kukus Rainbow Cantik Kue Pelangi Resep Kue

Pin Pa Layer Cakes

Pin On Cakes

Pin On Locale Dessert


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Pelangi Kukus Sukatan Cawan"