Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Coklat Cheese Bakar

Kek ni dah banyak jenis yang viral lagi lagi yang bertopping cheese atau bertopping coklat yang menggiurkan. Confirm anda akan menghasilkan kek yang cantik dan lazat.

Pin On Masakmasak

Mana taknya masak guna air fryer ni memang mudah betul.

Resepi kek coklat cheese bakar. 29773 hits assalammualaikum hai baru baru ni ade saka rajin yg menyerang hahaha saka kaw d jerebu yg melanda membuatkan kami anak beranak melepek kat umah bosan2 ajak lah anak solehah seri tolong buat kek coklat kegemaran dia dan kali ni cma try versi. Macam macam resepi kek coklat ada. Gebu ringan dan creamy.

10 resepi kek pastry sedap dan mudah guna air fryer sejak dua menjak ni ramai yang makin hangat bercerita tentang air fryer kan. Cara penyediaan cream cheese. Dari yang kukus moist bakar dan tak lupa juga yang tak menjadi pun pernah.

Dicadangkan guna cream cheese philadelphia dan coklat hitam dark chocolate atau coklat coverture berkualiti tinggi untuk rasa yang maksima. Tentunya resepi ini bukan sembarang resepi kek coklat biasa. Pada permulaan nina memberanikan diri dengan dunia baking ini adalah dengan kek coklat.

Dan nina dah try pelbagai versi kek coklat. Cheesecake yang tak menggunakan sebarang tepung sama seperti baked blueberry cheesecake sebelum ni. Resepi kek coklat cheese.

Namun kali ini bukan sekadar kek coklat yang biasa. Cara cara penyediaan resepi kek coklat kukus cheese mudah. Campurkan semua bahan a dan masak atas api kecil sentiasa kacau supaya tidak berketul bila dah sebati tutup api dan biarkan sejuk.

Pukul semua bahan yang bertanda kecuali telur sehingga gebu barulah dimasukkan telur dan pukul lagi sampai sebati siap untuk dikukus nanti. Niat nak berdiet pun terbatal apabila anda menikmati kek ini. Tak kisahlah nak buat masakan jenis kuih muih kek pastry atau sebagainya dipendekkan cerita dari cekodok karipap hingga ke kek semuanya boleh di buat menggunakan air fryer.

Resepi yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di laman facebook dikongsikan oleh hajjah ana samad ini boleh anda jadikan petunjuk untuk membuat kek coklat moist versi bakar. Kek coklat viral ini sangat moist dan gebu ditambah pula dengan topping coklat yang meleleh dan bersusu. Mentega dicairkan untuk pecahkan minyak 1 x 250g bungkus biskut coklat kosong dipatah patahkan 1 2 sudu teh serbuk kulit kayu manis 150g mentega dicairkan 250g coklat hitam dark chocolate dicincang atau halus 155g 3 4 cawan gula kastor caster sugar 3 biji telur.

Alhamdulillah hari ni kita buat kek pulak kek kesukaan ank2 kek coklat moist versi bakar bahan a 1 cwn air 1 cwn minyak masak 1 cwn susu pekat 1 cwn gula 1 cwn serbuk koko 2 biji telur gred a secubit garam tak letak pun takpa saya letak sbb nk kasi lemak bahan b ayak bersama 1 cwn tepung gandum 1 2 sudu teh soda bikarbonat 1 2 sudu teh. Resepi kek coklat bakar sedap pada 22 10 2015 jumlah. Resipi kek coklat moist paling sedap.

Pin On Noy Yullan

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Recipes To Cook

Pin Di Resepi

Pin Oleh Siti Di Kuih Ketayap Di 2020 Hidangan Penutup Keju Coklat

Pin On Noy Yullan

Pin Di Simple Cake

Pin On Ty

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Sweet Tooth Fix

Pin Di All Things Cheesy

Pin Di Noxxa Pressure Cooker

Pin On Airtangan Chef

Pin On Noy Yullan

Pin Di Cakes N Cookies I Wanna Make

Pin Di Resipi Reha

Pin Di Resepi Kek

Coklat Cheese Lava Cake Recipes Asian Cake Pastry Recipes

Pin On Kek Lapis


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Coklat Cheese Bakar"