Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Marble Minyak Azie Kitchen

Salam kak azie thanks kongsi resepi kek minyak kukus yang moist ni saya dah try cuma saya nak tanya boleh tak kak azie kongsi brand atau jenis pewarna yang sesuai dan cantik utk buat kek kukus macam ni akak guna pewarna yang cecair ke atau yang serbuk. Menelan nelan air liur saya bila melihat gambar kek zila.

Pin On Cake

Itu lah yang menarik hati saya untuk mencuba membuat kek marble trio resepi dari blog che mat gebu di sini.

Resepi kek marble minyak azie kitchen. Sekembali dari menghadiri majlis tahlil di rumah sidah di bandar tun hussien onn sempena pemergian beliau ke tanah suci pada 10 oktober saya hanya berehat sambil melayan layan blog dan facebook mata cepat jer terpandang kek marble yang ditayang di blog intai dapur. Resepi kek marble moist sukatan cawan mesti ramai yang mencari cari resepi istimewa kek marble dengan sukatan cawan sampai jumpa blog ni kan haha saya pun lama mencari resepi kek marble yang senang kita nak buat dan sukat tambah tambah lagi saya ni beginner dalam bab buat kek mekek bagai ni. Saya memang suka makan kek terutama kek yang plain macam kek butter atau kek marble.

Kek ini memang sesuai dibuat makan untuk satu famili. Bila melihat bahan bahan yang digunakan dalam resepi ini sangat mudah saya terus menyalin resepi ke dalam ipad dan bercadang untuk cuba membuatnya sendiri kemudiannya. Kek itu mestilah agak lembab lembab baru sedap pada selera saya.

Haaaa itu yang teringat kek marble ct yang menggunakan sour cream. Saya memang menggemari kek plain seperti kek marble ni. Resepi sos gula melaka sedap untuk kek pandan gula melaka.

Saya memang suka makan kek yang plain dengan sedikit perisa jer. Resepi kek marble gebu yang mudah tetapi sedap untuk pembaca setia web daridapur ini kami berikan resepi kek minyak yang boleh anda bakar dan juga dikukus jadi senang la nak pilih salah satu kaedah masak. Kek marble minyak ini amatlah sedap moist rasanya sebab antara bahannya ialah minyak dan susu pekat.

Baca di link baru. Hmm dikatakan kek yang sangat gebu dan lembut membuatkan saya terus ke dapur kerana amat pasti semua bahan diperlukan memang. Lembut gebu dan lembab.

1 malaysia menyediakan pelbagai resepi masakan tradisional masakan barat kek dessert dan pelbagai lagi. Memang sedap dan menarik. Walaupun saya mempunyai banyak tested resepi kek butter kek marble dan kek vanilla yang lembab dan gebu serta menepati selera saya namun ianya tidak bermakna yang saya tidak perlu mencuba lain lain resepi.

Tambahan pula komen komen dan gambar yang dipos semuanya mengujakan saya untuk mencuba. Lala masak masam. Hari tu saya terpandang kek marble ct yang berwarna pink dan hijau yang nampak lembut manja gitu amat menawan hati.

Penggunaan minyak sayuran seperti minyak jagung atau minyak biji matahari akan buatkan kek minyak bertambah wangi.

Pin On Aneka Resepi Roti

Pin Di Cakes

Pin On Mnum Petang

Pin On Cake

Pin Di Food And Drink

Azie Kitchen Kuih Koleh Kacang Dengan Tahi Minyak Ii Kacang

Pin On Hari Raya Cookies And Cakes

Azie Kitchen My Best Ever Butter Cake Butter Cake Cake Cakes Today

Fruits Pastry Cake Yang Sedap Di Bake Munch Shah Alam Azie Kitchen Memanggang Kue Pastry Kue

Pin On Cake World

Pin On Kuih Raya

Kak Marble Moist Wangi Baunya Banyak Resepi Saya Dah Cuba Asal Resepi Dari Azie Kitchen Saya Olah Sedikit Derhaka Resepi Ni Hehehehe Recipes Food Baking

Pin On Kek Biskut Raya

Tiramisu Sponge Cake Cake Recipes Tiramisu Recipe Cake Receipe

Pin On Recipes

Azie Kitchen Steamed Mixed Fruit Cake Very Moist Natal Pinterest

Pin On Kek Marble

Red Velvet Cheese Brownies Azie Kitchen Makanan Kue Lezat Makanan Jalanan

Pin Di Sweet Baking


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Marble Minyak Azie Kitchen"