Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Nenas Moist

Lpas nie x lat klau uols gna resepi nie mesti menjadi. 5 0 5 1 voted bahan bahan.

Pin By Norhayati On Foooooooood Cake Recipes Steam Recipes Steamed Cake

Semua terpulang kepada kesukaan masing masing.

Resepi kek nenas moist. Kek coklat anda mesti moist n lebut sedap sangat. 2 sudu kecil serbuk penaik baking powder 1 2 sudu kecil garam. Kek marble sudah pasti ada peminatnya tersendiri.

Kek pisang blend moist gebu sedap bahan bahan 2 cawan tepung gandum 1 sudu teh baking powder 1 sudu teh soda bikarbonat ayak semua dan satukan 4 biji pisang berangan kalau tak de gantikan dengan pisang emas dalam 7 8 biji atau lenyekkan pisang apa apa nama emas belayar ke tanduk gading ke janji dapat secawan. Kek resepi kek marble european cetak resepi ini. Resepi kek yang telah mendapat perkongsian sangat ramai di facebook ini sangat sayang sekali jika anda lewatkan.

Resepi kek marble moist simple mudah jelita pelangi sedap homemade rria jom cuba buat kek moist marble yang. Daripada kek yang sederhana sehingga kek yang mewah sedap dan cantik tentunya. Mohon kongsikan di sini pula ya yatie.

Fakta nutrisi 200 calories 20 grams fat. Bakar suhu 170 selama 45 minit atau ikut kesesuaian oven masing2 dengan menggunakan api atas bawah. 6 biji telur besar.

Separuh daripada kek nenas ni. Resepi kek marble ini bagi saya tekstur sudah moist lembut gebu dan sudah tentu sukatan cawan lagi mudah. Bagi sesiapa yang teringin nak mencuba bolehlah tengok resepi kat bawah ni ya.

Pelbagai macam resepi kek kami adakan untuk anda. Sedap sekali jika dimakan sejuk walaupun ada yang suka ianya suam suam selepas dipanaskan di dalam microve. Terbalikkan kek atas redai kek dan biarkan sekejap kemudian terbalikkan semula kepada kedudukan asal.

Klau xde oven uols bakar jelar. Kek yang dibuat sendiri memang sedap berbanding dengan kek yang dibeli di kedai hatta di secret recipe sekali pun. Jom cuba resepi kek marble ini.

1 sudu kecil. Resipi sedap dan mudah untuk resepi kek marble susu yang lembut moist dan gebu sukatan cawan. Suruh mr hb bawak jer ke sekolah makan makan dengan staff yang lain di berikan juga kepada tuan punya nenas ni.

Biasa klau kita buat kek coklat mesti bantat kan. Ok hari nie nak share resepi kek chocolate yang senang dan simple. Selepas ini anda tak perlu bersusah payah beli di kedai lagi.

25 resepi kek untuk dicuba. Resepi kek coklat moist nie pun uols boleh kukus atau bakar. Kemudian masukkan dalam loyang bersaiz 8 inci yang telah dialas dengan baking paper.

Ramai juga yang menyukainya. Bahan bahan nenas slice 1 tin tepung kek naik sendiri 300gram cherry telur a 4 biji esen vanilla 1 sudu kecil air nenas 1 cawan gula perang 1 4 cawan butter 180 70 gram gula castor 200 gram. Memang sedap dan sangat moist kek ini dan memang menepati citarasa kami tanpa perlu lagi mencari resepi kek karot yang lain.

Jangan kacau lama takut overmix nanti kek tak menjadi moist malahan keras.

Resepi Terbaik Azlina Ina Cake Recipes Savory Dessert Butter Cake

Pin On Kek Coklat Moist

Pin On Cakes Muffins

Pin On Airtangan Chef

Resepi Kek Nenas Mudah Upside Down Cake Youtube

Pin On Chocolate Cakes

Pin On Yummy

Pin On Recepi Melayu

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Yummy Resepitotry

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Chef Mariana Zainal

Pin On Airtangan Chef

Chocolate Moist Snow Cheese Cake Yummy Cakes Moist Cakes Food

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin Di Cake

Marble Cake Majerin Favorite Dessert Recipes Cookie Cake Recipe Cake Recipes

Pin On Kek


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Nenas Moist"