Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Jagung Moist

Jika ditanya pendapat saya saya lebih suka kek pisang dari resepi yang saya guna sebelum ini. Dan kek coklat yg sgt moist.

Pin By Nurul Izzati On Recipe Cake Recipes Cake Cookies Sweet Savory

Anda yang alahan telur atau yang tengah berdiet sangat dialu alukan untuk buat kek ini.

Resepi kek jagung moist. Daripada acuan yang tak menjadi sehinggalah tiada tempat untuk membakar kek iaitu oven. 10 resepi kek moist kukus dan bakar yang menyelerakan resepi kek coklat moist yang lembut gebu kurang manis dan mudah di kunyah merupakan kek yang menjadi idamanku. Rata rata ramai yang akan mempelajari asas baking dengan kek coklat.

Jadi macam mana dengan mereka yang tiada oven. Kek coklat moist as salamualaikum dan salam sejahtera kek coklat moist paling sedap merupakan antara kek yang paling hot. Saiz 3 inci x 7 inciharga kos jumlah keseluruhan harga modal per resepi rm50 8 scroll down untuk details harga modal per unit untuk 6 pek production rm8 47 harga modal.

Bila makan susah nk berenti bekas kek. Salam kak azie thanx untuk resepi kek butter saya buat dalam cup untuk doorgift birthday anak moist n sedap nak upload pic tapi tak tahu nak buat macam mana. 200 gram campuran tepung 150 gram tepung gandum 50 gram serbuk koko 90 gram tepung jagung 200 gram gula kastor 8 biji telur a 50 gram ovallate 60 gram susu full cream sejuk 80 gram minyak jagung 1 1 2 sudu teh.

Malah idaman anak anak juga. Bahan resepi kek span coklat. Tapi kami terus potong dan terus makan kerana kebetulan boy dan mia ada di rumah.

Lagipun kalau scroll di internet kebanyakkan resepi kek akan menggunakan oven. Kek ini sangat lembut wangi dan yang paling penting sedap. Resepi didatangkan daripada afiqah koh di laman facebook.

Boleh juga cuma pendapat nina resepi ini dah sedang elok. Balas padam balasan balas unknown 03 ogos 2017 18 12 assaalamualaikum kak azie dah. Kalau nak membuat kek macam macam masalah akan timbul.

Kek pisang akan lebih moist dan sedap lepas sehari. Kek coklat sedap ini hanya menggunakan tepung gandum tepung jagung serbuk koko dan pengembang kek. Moist butter cake adalah sejenis kek yang sangat sedap dan senang di buat.

Resepi kek coklat moist ini juga sesuai untuk dihidangkan kepada tetamu diwaktu majlis keraian ataupun rumah terbuka. Perkara perkara yang terjadi inilah yang membuatkan ramai putus asa dan tak mahu buat kek. Sesiapa sahaja yang minat baking tentu ingin mencuba resepi yang ingin dikongsikan ini.

Resepi ini amatlah mudah untuk disediakan di samping rasanya yang amat manis pasti semua menggemarinya.

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Puding Kastad Jagung Desserts Recipes Food

Pin On Masakmasak

Pin On Resepi Cake Azlina Ina

Pin On Cakes

Puding Kastad Jagung Asian Desserts Sweets Recipes Food Receipes

Pin On Resipi Kek

Puding Jagung Savory Dessert Asian Cake Dessert Recipes

Cheese Cake Meleleh Cake Recipes Recipes No Bake Cake

Bingka Jagung Noxxa Recipes Pressure Cooker Recipes Cooking Recipes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin By Nora Norasikhin On Koleksi Resepi Mas Cotek Chocolate Cake Recipe Moist Cake Recipes Snacks Dishes

Pin On Yummy

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Airtangan Chef

Pin On Airtangan Azlina Ina

Tiramisu Sponge Cake Cake Recipes Tiramisu Recipe Cake Receipe

Basic Moist Nuts Cake Cake Recipes Tart Recipes Food And Drink

Pin On Airtangan Azlina Ina


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Jagung Moist"