Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Anis Coklat Moist

Kek yang sesuai di jadikan asas kek hiasan yang mewah dengan lapisan krim keju dan di salutkan pula coklat ganache. Rajin betul en suami mengemas hingga kemalam baru selesai mengemas bilik dan stor.

Best Moist Chocolate Cake Ever Best Moist Chocolate Cake Moist Chocolate Cake Chocolate Cake

Saudari zuraita mohd anua ada kongsikan resipi yang dicuba dari saudari puan fara bakri kek ni s angat sangat moist padat dan paling special tak terlalu manis.

Resepi kek anis coklat moist. Boleh juga cuma pendapat nina resepi ini dah sedang elok. Yang ni aznie buat tuk jamuaan disekolah anak minggu lepas. Biasanya kalau kek coklat moist ianya dikukus sahaja.

Buat mcm ni senang tak payah potong dah. Teringin nak mkn tp kena berjimat utk pkp so kita cuba kuantiti yg sedikit. Ada banyak juga resepi kek yang pernah saya kongsikan sebelum ni.

Pasti berpinar pinar biji mata melihatnya dan sudap pasti anak tekak mula menari nari riang. Bila sebut kek coklat pasti terbayang rasanya yang manis. Assalam kak saya peminat setia blog kak saya banyak kali cuba resepi akak semuanya menjadi mohon halalkn resepi yg saya ambil dari blok akak tanpa kebenaran sebarkn resepi pd ahli keluarga tak sabar rasanye nak cuba resepi kek coklat ni harap.

Yelah mana nak. Kek coklat anis catu cara saya. Ditambah pula dengan topping coklat menambahkan lagi kemanisan yang sedia ada.

Banyak jugalah barang yg dikotakan utk dibuang dan dijual kebanyakan buku dan pakaian lama yg dipilih utk dihapuskan dan disedekah kerana masih elok lagi kan. Semoga ceria sihat hendaknya semalam cuti projek hanya mengemas rumah dengan en suami. Istimewa resipi ini ia dibakar menggunakan ketuhar.

Resipi sedap dan mudah untuk kek coklat moist anis. Rasanya kek coklat lembap atau moist chocolate cake ni antara kek yang paling digemari orang ramai. Sebenarnya resepi kek coklat puan anis dah lama didedahkan menerusi blog peribadinya tetapi mungkin sebab belum terkenal macam sekarang orang lain mungkin tak ambil kesah sangat.

Resipi sedap dan mudah untuk kek coklat moist. Resepi kek coklat moist anis assalamualaikum kekawan. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya.

Ni boleh anda cuba. Rata rata ramai yang akan mempelajari asas baking dengan kek coklat. Hari ini ita akan kongsikan resepi kek coklat lembab atau chocolate moist cake.

Terima kasih atas perkongsian kawan2. Kek coklat moist as salamualaikum dan salam sejahtera kek coklat moist paling sedap merupakan antara kek yang paling hot. S edapnya kek coklat moist ni.

Bagi anda yang nak cuba buat kek coklat mpoist yang kurang manis resipi perkongsian saudari ummydarwisha mansor ni boleh anda cuba. Kek yang lembab dan sedikit padat dan berat. Permintaan anak nk kek coklat moist.

Berbalik pada resepi rahsia anis choc moist ni.

Resipi Kek Coklat Moist Sedap Gebu Kurang Manis Viral Di Fb Hingga Dapat 12 Ribu Share Rasa Food In 2018 Pinterest Cake Chocolate And Chocolate R

Anis Choc Moist Cake Easy Delicious Cakes Savory Dessert Yummy Cakes

Pin On Resepi Azlina Ina

Pin On Recipe

Pin On Cake

Pin Di Cakes

Pin Di Awesome Baking Inspirations

Idea By Anis Sachio On Resipi Biskut Resepi Biskut Biskut Coklat

Pin Di Cakes

Pin Di Cheesecakes

Moist Cake Cheese Moist Cakes Tart Dessert No Bake Cake

Pin On Recipes

Pin On For The Home

Pin On Airtangan Chef

Resepi Olahan Anis Coklat Moist Phopbylinimohd Batch19 Yang Cepat Aneka Resepi Enak Resep Di 2020 Resep Coklat Memasak

Pin Di Cake

Pin On Resepi

Pin Di Resepi Kek

Pin On Cakes Muffins


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Anis Coklat Moist"